ER DET NOKON SOM KAN HJELPE!

gojenta

Andre møte med forumet
Eg testet positivt for ca ei veke siden og på julaften begynte eg og blø.det ser ut som vanlig mens,men eg trur eg har hatt ein sa(klarer ikkje og tenke positivt)må eg vante til det er stoppa og blø før eg tar ein ny test eller går det an og ta ien no?blør ikkje mykje.

Hei gojenta. Det er noe som heter festeblødning som kommer litt ut i svangerskapet. Jeg hadde det; og trodde det var mens. Har hørt flere som sier de har hatt det, så det kan jo være det. Krysser fingrene for deg.

Ikke spes lurt å ta en test nå. HcG`en vil henge igjen noen dager, så du vil nok teste pos uansett. Du kan vel ringe legen din i morgen og spørre om å få en invendig ultralyd hos en gynekolog.

Glemte å si at jeg krysser fingrene for deg og håper alt er bra. Veldig mange som har blødninger ute at det er noe galt.

Hvis du blør veldig mye og samtidig har sterke smerter i magen/underlivet er jeg redd du har hatt en spontanabort, ja... Jeg ville uansett tatt en tur til legen for å få et svar.

Hei og takk for svar.eg fekk time til legen 5jan.ogda skulle egentlig ha vært første svangerskapskontroll .Eg har blødd slik som ved vanlig mens,men det har kommet litt klumper,så eg trur nok at eg har hatt ein sa.Det er jo veldi kjekt å få i julepakke.Eg får sei betre lykke neste gang( viss det har skjedd då)Eg har 2 fra før av så eg får nok ikkje så mykje tid å tenke på det

Kan høres sånn ut ja!
I august hadde jeg en sa i uke 5. Testet positivt en uke tildligere. Så rett før blødningene tok jeg en test som var nesten negativ. Etter blødningene var testen helt negativ. Tror hcg'en forsvinner forterer til kortere man er på vei.

Lykke til videre.

Back
Topp