Er det noen.......

bobby

Forelsket i forumet
..... som har erfaring med "Klar Beskjed"-graviditetstester? Man kan få kjøpt dem på Vita-butikker.
Har svidd av 2, hvorav en (den første, ikke morgenurin) fikk en ekstra rosa strek mens den andre (i dag, morgenurin, 2 dager etter nr 1) var blendahvit. Begynner å bli LITT lei av disse falske positive testene... [:@]

Hvilken test kan man stole på? Clearblue er jo også noe tvetydig har jeg erfart.

Bobby

Merkelig dette her...

Har ikke prøv den testen jeg, men tenker at jeg selv ville ha tatt en Clear blue digital-test. Der står det jo om man er gravid eller ikke, og det er merkelig hvis den gir positivt svar uten at man er gravid. Testen skal jo måle Hch i kroppen, og det har man jo ikke hvis man ikke er gravid...

Vet ikke helt hvorfor du har fått forskjellig utslag. Kan jo ha vært noe galt med en av testene?

Ønsker deg lykke til i allefall!

Klem, m

Jeg har ingen tro på at tester som viser positivt kan være feile, poenget er at testene måler nivået av graviditetshormonet HCG i kroppen din, og hvis ikke det var HCG i kroppen så ville du ikke fått utslag på testen. Det kan jo være at du har vært gravid, men mistet?

Jeg testet negativt med CB på nyttårsaften, IKM var 4 januar. Men fikk mensen 1 jan, den var kjemperød og varte i 3 dager og deretter bare spotting. Synes dette var litt rart, så da testet jeg med disse testene fra Vita, der den ene var positiv 4 januar og den andre negativ 7 januar.. Har hatt vondt i eggstokkene siden slutten av november, jeg mistenker en tidlig SA når mensen kom på klokka i desember, fordi den var så massiv og annerledes + at jeg hadde 3 rare positive tester.. Var til gynekolog en uke etter mensen fordi jeg fortsatt hadde vondt i eggstokkene, spesielt i venstre. Hun kjente ingenting, og har bare fått negative svar på de testene som ble tatt der. Må ha en innvendig UL tror jeg, skjønner ikke hvorfor jeg har så vondt hele tiden... Beklager dette ble altfor langt... [&:]

Back
Topp