Er det noen tvillinggravide her i August?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja, overskriften sier vel sitt.. Bare litt nysgjerrig :) Har ingen mistanker om at jeg selv er det heller..

Det får jeg vite 22. januar. Da er det tidlig ul:) Mamma er tvilling, så det er ikke umulig. Men fikk sent positiv graviditetstest så tror egentlig ikke det.

Skulle nesten tro det! :p magen føles svær! Jeg er så utrolig kvalm og trøtt.. Har aldri opplevd dette noen gang tidligere.. De andre svangerskapene har gått knirke fritt på desse områdene.. (Sett bort i fra bekkenløsning altså:))

Men! jeg tror det bare en liten spire der likevel ;) alle svangerskap kan vel være så forskjellige ? ;)

Hvem vett? ;) hvem som helst av oss kan være de som går rundt uvisst med 2 bebiser ;)

åååååherregud det håper jeg ikke!! Eller - kan godt være noen men ikke meg:-)

Ikke det - man skal jo være lykkelig uansett, men atte med 2 fra før....og en mann med 100 reisedøgn i året.....og pågående hytteprosjekt og nybygd hus....tror jeg måtte ha skilt meg og funnet en styrtrik bonuspappa slik at jeg kunne leve a la Marte Krogh for at det skulle gå opp!

Jeg har akkurat fått vite at vi skal ha tvillinger. Fikk litt sjokk først men nå bare gleder vi oss. Er nok hva man vil kalle en kontrollfreak og er glad i å planlegge, så må inrømme at jeg nok har noen utfordringer foran meg :)

Jeg har akkurat fått vite at vi skal ha tvillinger. Fikk litt sjokk først men nå bare gleder vi oss. Er nok hva man vil kalle en kontrollfreak og er glad i å planlegge, så må inrømme at jeg nok har noen utfordringer foran meg :)

Hadde du noen misstanker om at det kunne være to der inne? :)

Hadde du noen misstanker om at det kunne være to der inne? :)

Hadde egentlig ikke det. Var helt fin i formen under min første graviditet så hadde ingenting å sammenligne med. Men fikk symptomer veldig tidlig etter at jeg hadde testet positivt denne gangen og etter noen uker med null mat og bare søvn syntes legen min at det var greit å få det sjekket i tilfelle.

Hadde egentlig ikke det. Var helt fin i formen under min første graviditet så hadde ingenting å sammenligne med. Men fikk symptomer veldig tidlig etter at jeg hadde testet positivt denne gangen og etter noen uker med null mat og bare søvn syntes legen min at det var greit å få det sjekket i tilfelle.

Okei ;) så gøy at du fikk tidlig UL :)
Jeg bare lurer.. For mine tidligere svangerskap har jeg ikke vært så dårlig og trett som nå... Aldri opplevd maken! :p må ha minimum 12t søvn.. Klarer nesten ikke å spise..bare kvalm dagen lang..
Men det vil jo såklart ikke si at det er to inni der.. Men synest dette er veldig merkelig :p

Back
Topp