ER DET NOEN TVILLING GRAVIDE FRA BERGEN HER?

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Sniker fra november, gravid med tvillinger og lurer på om det er noen her fra desember som er gravid med tvillinger og evt har lyst å treffes en gang? Skulle så gjerne ha delt dette med noen som venter to stk :-)

Er I hvertfall en som er gravid med tvillinger her, men vet ikke om hun er fra Bergen ;)

Ja er en som heter desembertvillinger og hun er fra Bergen. . Står I en tråd lenger nede som jeg har startet hvor jeg spør etter folk fra Bergen. .

Sniker fra november, gravid med tvillinger og lurer på om det er noen her fra desember som er gravid med tvillinger og evt har lyst å treffes en gang? Skulle så gjerne ha delt dette med noen som venter to stk :)
Jeg venter også to! Har du barn fra før? Vi har to fra før også, så nå blir det en skikkelig flokk.

Wow, blir en ordentlig flokk på dere også da! Når har du termin (november ja, men tidlig eller sent)? Jeg har ikke termin før 20. desember, så det er fortsatt ganske tidlig. Prøver å venne meg til tanken enda..

Har termin 26 november men jeg kan regne med at de kommer alt fra fire uker før. Det er sjeldent man går helt til termin med tvillinger :-) Enten at de da kommer av seg selv eller at det da blir planlagt keisersnitt/igangsetting

Jeg er fra Bergen, men bor i Spania:) Koselig å dele erfaringer og bekymringer, men blir via nettet for min del:)

Heisann! Ikke helt fra Bergen, men ikke langt unna. Vi er litt hemmelige enda, så vil ikke røpe for mye nå...

Vi fikk vite på tul på onsdag at vi har to bankende hjerter i magen ❤️❤️:-)

Har termin 01.01.17, men jeg fødte begge min 3 og 4 uker før termin, så tviler vel på at også disse to blir noen langdistanseløpere... :-b

Jeg synes dette er kjempespennende!

Back
Topp