Sniker fra november, gravid med tvillinger og lurer på om det er noen her fra desember som er gravid med tvillinger og evt har lyst å treffes en gang? Skulle så gjerne ha delt dette med noen som venter to stk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter også to! Har du barn fra før? Vi har to fra før også, så nå blir det en skikkelig flokk.Sniker fra november, gravid med tvillinger og lurer på om det er noen her fra desember som er gravid med tvillinger og evt har lyst å treffes en gang? Skulle så gjerne ha delt dette med noen som venter to stk![]()
Jeg venter også to! Har du barn fra før? Vi har to fra før også, så nå blir det en skikkelig flokk.
Wow, blir en ordentlig flokk på dere også da! Når har du termin (november ja, men tidlig eller sent)? Jeg har ikke termin før 20. desember, så det er fortsatt ganske tidlig. Prøver å venne meg til tanken enda..Har tre fra før![]()
Wow, blir en ordentlig flokk på dere også da! Når har du termin (november ja, men tidlig eller sent)? Jeg har ikke termin før 20. desember, så det er fortsatt ganske tidlig. Prøver å venne meg til tanken enda..