Er det noen som

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
er i helt fin form? Altså ingen svangerskapsplager (annet enn å ha en mage å bære på da).

Kan vel egentlig ikke klage jeg,foruten vonde hofter og sliten ifra det jeg står opp.Ti ganger tyngre å gå gravid med nr to syns jeg

Jeg har ingen plager, sånn egentlig. Men må si meg enig i innlegget over, det er tyngre med nr to.

fra app'en

Har bare halsbrann og krampe i beina. Ikke noe tull med bekkenet i det hele tatt!

Jeg skal nok ikke klage. Så lenge jeg slipper å gå og stå for mye og ofte på jobb riktig nok, da kjenner jeg det godt i rygg og bekken på kveld/natt.
Har hatt forstoppelse en gang, leggkramper kanskje fem ganger, ikke noe oppkast, til tider dårlig med søvn, noe halsbrann og litt hodepine til å begynne med i svangerskapet, men summa sumarum så tror jeg at jeg har jeg vært heldig. :)

Har ingen plager. Kun kynnere og fremtung. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke kastet opp en eneste gang, så synes jeg har sluppet unna den værste tingen der :) men all den andre dritten har jeg fått :) kvalme, kynnere, bekkenet og alt det der :) men sier at jeg synes jeg er heldig, fordi jeg slapp unna morgensykegreia ;) hehe

Jeg har vært veldig heldig og hatt minimalt med plager. Kun i begynnelsen med kvalme og oppkast til uke 20 ca. Nå helt mot slutten gjør det meste vondt etter jeg har gjort husarbeid :P Men det tåler jeg de få ukene som er igjen :)

Lite eller ingen plager.. Bortsett fra når jeg har stressa for mange timer på jobb, eller gått for mye på harde gulv..

Jeg har hatt et gjennomsnittlig svangerskap. Har kun hatt ekstrem svangerskapskvalme i begynnelsen der jeg kastet opp etter hvert måltid. Gruet meg til å spise, for jeg visste at jeg kom til å bli liggende ca 30 min på badgulvet etterpå. Kvalmen og oppkast stoppet på dagen 18 uker. Så har jeg ellers hatt kynnere fra uke 20. Nå begynner derimot hofta å tulle litt. Får så vondt når jeg skal stå opp om morgenen, eller å reise meg etter jeg har sittet i mer enn 30 min. Må opp å gå etter 10 min, så jeg ikke stivner. Bruker å ta meg en spasertur rundt i leiligheta. Det er godt.

Jeg skal nok ikke klage. Så lenge jeg slipper å gå og stå for mye og ofte på jobb riktig nok, da kjenner jeg det godt i rygg og bekken på kveld/natt.
Har hatt forstoppelse en gang, leggkramper kanskje fem ganger, ikke noe oppkast, til tider dårlig med søvn, noe halsbrann og litt hodepine til å begynne med i svangerskapet, men summa sumarum så tror jeg at jeg har jeg vært heldig. :)
Signerer denne :)

Jeg har det egentlig ganske greit :)
Jeg får mye kynnere når jeg står og går, og sover lite og dårlig om natten, men så lenge jeg kan sette/legge meg ned når jeg vil og sove litt på sofaen, så plager det meg ikke :)

Back
Topp