Er det noen som vet?

*Bobbo*

Forumet er livet
Jeg begynte på sprøye igår ( puregon ).
Så skal jeg holde det litt hemmelig denne gangen, men skal bort til lørdag og har da ikke så veldig lyst til å ta den der.
Tar den kl. 21.00.

Er det noen som vet om det er greit å ta den før jeg drar bort?
Blir ca 2 timer før jeg egentlig skal ta den.

Ta med deg sprayen du , og ha den i veska eller lommen . Og så tar du deg bare en tur på do kl 21. Da e det ingen som ser deg.

du kan jo ta den med og ta den på do??

kan alle sette den om kvelden? trodde det helst var tidlig på dag....har pkaner om å ta den sammen med sprayen kl 0700 om morran, men kvelden er jo bedre da[:)] da er man litt mere våken...hehe

Mellom 15.00 og 21.00 står det på min. Så tar den sammen med siste dursj nesespray for kvelden.

på min står det før kl 12
så da setter jeg kl 0700...off er så svimete om mårran.hehe

du må nesten ta den med deg tror jeg og ta den på do, for var ikke mye margin jeg hadde å gå på når jeg spurte max 10min liksom. må ta den til samme tid hver dag

På papirene jeg har fått av Riksen, står det klokkeslettet.

Huff, kl.07.00 da er jeg ganske svimete også.

Jeg måtte også passe på å ta den til samme tid VÆR dag

Tusen takk for rådene, da tar jeg med den i veska.
Og går en liten tur på do kl.21.00[:D] hehe...[:D]

Ser du har fått gode råd. Jeg hadde alltid med meg utstyret i veska, hvis jeg kunne regne med at jeg ikke kom hjem itide. En liten tur på badet avslører deg ikke[:D][:D][:D] Lykke til

Jeg hadde med meg Puregon pennen min i dag ettersom jeg var på ultralyd og det er jo så lettvint med den pennen, bare å ta seg en liten tur på do, det er jo lov til å gå på do jenter uten at folk lurer på hva du driver med. Jeg tar min sprøyte kl. 7 om morgenen før jobb, skal taes om morgenen står det på skjemate fra Porsgrunn. Nesesprayen har de satt opp til kl. 8 morgen og kveld, tar første dose når jeg er kommet på jobb, å huske tiden på kvelden sliter jeg med, derfor har jeg på alarm påmobilen, dersom jeg ikke er alene tror folk at jeg bare får en samtale som jeg må ta, stikker på do da dersom jeg ikke er hjemme. Mobilen ringer 5 min. før såjeg har noen min. på meg før jeg er på "do"

Jeg tar nesespray 4 ganger om dagen, og puregon kl.21.00
Har også stilt alarm på telefon, så jeg er klar til imorra. [:D]

Back
Topp