Er det noen som vet

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Av og til når jeg reiser meg brått fra en stol eller sofa så kjenner jeg sterke stikkende smerter i nærheten av eggstokkene. De kommer ikke på begge sider samtidig. Men enten på venstre eller høyre side.

Noen som vet hva dette er eller kan være ?

sikkert bare at du reiser deg fort og alt er i forandring, så du blir øm... Hvis det blir verre eller henger i lenge etterpå går det an å ringe lege for å høre.

iallefall har jeg skikkelig følelsen av endringer i hele nedre magen allerede.

Antakeligvis ligamentsmerter, båndene til livmoren som strekker seg ved bevegelse. :)

Jeg har det samme, min venninne som nå er gravid med barn nr 4 sier at det er ligamentsmerter :) Livmoren som vokser, vistnok et bra tegn

Ligamentsmerter?

Ligamentsmerter?

Ligamentsmerter er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige Ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig. For noen kan disse smertene være veldig smertefull også.

Ligamentsmerter er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige Ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig. For noen kan disse smertene være veldig smertefull også.

Jeg vet hva det er. Tenkte kanskje det var det hun hadde :)

Formulerte meg litt susete.

Last edited:
Takk for svar. Må prøve å unngå å skjære grimaser når jeg spretter opp av sofan på pauserommet. Det gjør vondt ;)

Back
Topp