Jeg sliter veldig med ryggsmerter, og på kveldstid har jeg endel sånn stråling nedover rumpen og til lårene.. har hatt veldig vondt nå i flere uker (og nå har jeg hatt ferie i snart 3 uker så har ikke gjort noe særlig heller) og jeg gruuuuer meg til jobb igjen om 1,5 uke.. jobber i en småbarnsavdeling, noe som sier seg selv at det blir vanskelig med å ikke skulle løfte eller gjøre andre tunge ting.. så jeg vurdere å sykemelde meg litt til, og heller gå til kiropraktor eller noe sånt og se om det kommer seg så kan jeg kanskje jobbe gradert litt..
Hadde ikke en eneste plage med snuppen, da jobbet jeg 100% fram til uke 33, da begynte det å bli tungt og jeg jobbet 1 dag mindre i uken som økte etterhvert...
Men hva er best for ryggplager? har aldri gått til noe sånt før? er det jeg selv som bestiller, eller henviser legen meg?
Ble litt langt dette, men takk for at du leste [:)]
Hadde ikke en eneste plage med snuppen, da jobbet jeg 100% fram til uke 33, da begynte det å bli tungt og jeg jobbet 1 dag mindre i uken som økte etterhvert...
Men hva er best for ryggplager? har aldri gått til noe sånt før? er det jeg selv som bestiller, eller henviser legen meg?
Ble litt langt dette, men takk for at du leste [:)]