Er det noen som vet? Ang Jon & Kate + 8

Adrian_å_Mamma

Glad i forumet
Nei jeg er ikke en flink googler[8D] 

Er det noen som vet hva som faktisk skjedde med de to? Hvorfor de ikke er sammen lengre? Synes de var så herlige sammen. Veldig trist at det er slutt mellom de[>:] 

vet ikke hva som skjedde med de, men jeg synes ikke de var hærlige sammen.. Han fikk jo kjeft unasett hva han gjorde og sa.....[8|] På meg så det ut som hun MÅTTE ha kontroll på alt og alle... grit at de har mange barn og at det er hekrisk, men hun hakker da så inni granskauen mye på alt! Huff, liker ikke den dama der.... [8|]

slik jeg har forstått det så følte han at han trengte plass for seg selv, og at ho bare konsentrerte seg om media og bokutgivelser. At ville ha noe som var sitt å få seg en jobb uten for hjemmet.
Var hvist en ganske anspent skilsmisse forsto jeg også, så ho fører videre med opptakk og media for penger mens han har flyttet og har ungene uten media fokus

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

vet ikke hva som skjedde med de, men jeg synes ikke de var hærlige sammen.. Han fikk jo kjeft unasett hva han gjorde og sa.....[8|] På meg så det ut som hun MÅTTE

Sign!! Stakkars Jon[&o]

Var vel snakk om at han var utro, men det har han benekta..

Og så var de vel VELDIG uenige i om de skulle fortsette å filme og leve livet i rampelyset.. Ho ELSKER jo oppmerksomhet, men han ville trekke barna litt vekk fra media.. osv osv

hehe[8D] likte de to sammen jeg. Skjønner liksom den at hun var nødt til å vere streng og strukturert med så mange barn[:-] Veldig veeeeldig slitsomt og stressende vil jeg tro.. hadde sikkert kverka mannen jeg om han ikke gjorde alt akoratt sånn jeg sa[8D][:-][:D] Synd at han var utro da, likte han jeg[>:]

Mannen min synes jo at Kate har blitt så hot nå, så han mener at Jon sikkert angrer veldig. haha[8D] synes ikke at hun har blitt penere jeg da. bare blond og lit fakere i kroppen[8D]

ORIGINAL: Fortunada

en av damene han har/hadde smelte han på tjukka[8D]
ooiii[:-][:-] det var jo kjempe lurt[X(]

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Lurer på ka han betaler i barnebidrag.... [:-]

Nice, han hadde ikke nok fra før liksom.. [8D]

Så nå har han 9?

ORIGINAL: Venus83

haha, omg[:-] Stakkar mann[8D]

ORIGINAL: Venus83

haha, omg[:-] Stakkar mann[8D]

Det var min samboer som leste dette, og fortalte det til meg[8D] så eg vet ikke om den 9.ungen e født eller ikke..... men uansett, han kan ikke ha mye penger til overs når barnebidraget e betalt[8D]

Den dama er nok ikke lett å bo ilag med[:-]

Har ikke sett så mye på det jeg [&:]

Men har sett litt på "Kate + 8" og hun har jo blitt KJEMPE PEN ( det har hun alltid vært altså, men nå topper hun kaka "

Etter hva jeg forstår var han utro med Hailey glassmann mens han var sammen med Kate, så var han utro mot Hayley men en tv-reporter så det er slutt. Begge de "nye" ex-damene er gått sammen og kaller han en manipulerende løyner og at de skjønner Kate (som visstnok har fått seg en kjereste).. hehe, drama all the way...

ORIGINAL: Vaffelrøra

Etter hva jeg forstår var han utro med Hailey glassmann mens han var sammen med Kate, så var han utro mot Hayley men en tv-reporter så det er slutt. Begge de "nye" ex-damene er gått sammen og kaller han en manipulerende løyner og at de skjønner Kate (som visstnok har fått seg en kjereste).. hehe, drama all the way...
hehe, i reneste gode og onde dager stil dette her jo[8D][:D] begge virker jo så ordentlige og seriøse det vi får se av de.

hehe, i reneste gode og onde dager stil dette her jo[8D][:D] begge virker jo så ordentlige og seriøse det vi får se av de.

[:D]

Oooo dette burde jo være materiale til mer reality serie [8D][8D][:D][:D]

Back
Topp