Er det noen som tempet denne pp?

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Det var første gangen jeg tempet denne prøveperioden, siden jeg har veldig uregelmessig syklus :) Jeg fikk påvist pcos på venstre eggstokk i starten av januar, som kunne gjøre det vanskelige for meg å bli gravid uten hjelpemidler.

Har klart det en gang før, men denne gangen trodde jeg ikke dette ville gå. Jeg tok blodprøver gjennom syklusen og fikk resept på Pergotime. Samme dag som jeg fikk resepten, så fikk jeg positiv test :)

Det at jeg tempet denne perioden, tror jeg hjalp meg med å bli gravid :) Hadde el ganske sent i syklusen, og heldigvis koste vi oss på riktig tidspunkt :)

Legger ved "charten" min :)

Om flere har tempet nå eller før, så legg gjerne ved bilde og fortell hvordan dere opplevde tempingen :)ImageUploadedByBV Forum1456220343.356073.jpg
 
Kanskje litt enklere å se her :) Synes hvertfall det var veldig spennende og følge med på :) Fikk på en måte se når el var, når det var festedipp og når jeg sannsynligvis ble gravid :)

ImageUploadedByBV Forum1456220525.356944.jpg
 
Jeg har tempet siden november og ble helfrelst med en gang;-) ble kjent med kroppen på en helt ny måte og fikk dagene til å gå raskere:)

Vi hadde egentlig time nå 3 mars for samtale om IVF, og hadde bestemt oss for en prøvefri mnd for kjærestefokus denne mnd, men jaggu klaffa det ikke likevel<3 timen har nå blitt flytta til 14 mars for tidlig ultralyd <3

dh4aih.jpg
 
Så herlig :) da er du 3+4 nå da? :)

Og 6+3 når du skal på tidlig ul :D så spennende! Skjer som regel når kroppen slapper mer av :)

Føles vel godt å vite at kroppen klarer å ordne opp selv om den vil :)

Du fikk positiv test 6 dager etter meg ser jeg :) jeg er 4+3 idag :)
 
6+3 på tidlig ul ja<3 :) prøver å ikke stresse eller bekymre meg for mye frem til det, men har mistet en gang tidligere (i 2011) i uke 9. Og selv om jeg ikke ønsket barn på den tiden så blir jeg ekstra nervøs denne gangen:s

Har du noen barn/graviditeter fra før av?:)

Og har du fortalt noen om den positive testen? Hvilken reaksjon hadde mannen?:)

Spør og graver jeg altså, men er så koselig å høre om andre i samme situasjon :-D<3
 
6+3 på tidlig ul ja<3 :) prøver å ikke stresse eller bekymre meg for mye frem til det, men har mistet en gang tidligere (i 2011) i uke 9. Og selv om jeg ikke ønsket barn på den tiden så blir jeg ekstra nervøs denne gangen:s

Har du noen barn/graviditeter fra før av?:)

Og har du fortalt noen om den positive testen? Hvilken reaksjon hadde mannen?:)

Spør og graver jeg altså, men er så koselig å høre om andre i samme situasjon :-D<3

Skjønner godt at du blir det. Er veldig nervøs selv, men håper på at det vil gå bra denne gangen også.

Jeg har en datter på 1 år og 1 mnd :) så det blir 1 år og 9 mnd mellom dem ca, om denne graviditeten går bra :)

Tror jeg hadde SA i 2012, når jeg var på ferie. Veldig vonde smerter og blødde en del. Fikk svak positiv dagen før.

Termingruppa som jeg er med i, fra da vesla var i magen, vet det. Og noen få venninner, foreldre og svigerforeldre :) venter til uke 12 ca med å si det til jobben og resten av familien :) skal prøve å vente på lenge hvertfall.

Mannen ble glad. Han håpet jo på at vi skulle bli det igjen snart. Men han turte ikke tro på at det skulle klaffe denne gangen, fordi det var første gang jeg tempet :)

Jammen så klamra lille nurket seg fast, og jeg håper h*n gjør det i 8 mnd til :)

Har du barn fra før?

Og hva sa mannen din? Han må jo ha blitt helt satt ut og i ekstase :)

Er bare å spørre, synes det er koselig selv :)
 
Åh, så koselig! Drømmer om to tette selv<3 :)

Har ingen fra før av:)

Jeg lagde "baby-box" med en liten body (med teksten: Hello I'm new here) babysokker med teksten "I <3 dad", en smokk, en bok ("kjære pappa") og den digitale testen.

Mannens første utbrudd var "kødder du?!" Før jeg fikk tidenes klem, og han måtte tørke noen tårer fra øyekroken:) deretter avsluttet han med noe han kalte "pappadansen" :p haha

Vi Har sagt det til mine og hans foreldre, min mormor, og mine nærmeste venninner:)
Kommer nok til å fortelle det til resten av venneflokken etter tidlig ul, og så vente med å offentliggjøre det helt til etter uke 12:) (om vi klarer:b hehe)
 
Ååh, så herlig måte å fortelle det på da!♡ Også så koselig måte å reagere på :)


Ja, jeg er usikker på om jeg klarer å vente helt til uke 12 med å fortelle det til resten av familien :p

Vi får se hvor lenge vi klarer å holde oss. Men ikke før uke 8 hvertfall! :)
 
Back
Topp