Er det noen som skal flytte

Helga

Andre møte med forumet
Jeg skal flytte om snaue 2 uker. Gruer meg litt, har hørt at det ikke er det lureste man gjør når man er gravid.. Skal i hvertfall ikke løfte og sjaue! Tenker mer på følelsene som kan spille et puss[:(] [:D] [:@]

har dessverre ingen erfaring på det punktet, men hvis du ser frem til å flytte går det sikkert bra [:D]
Lykke til i flyttingen, i alle fall!

Jeg(vi) skal flytte 4-5 uker før termin! ..gruer meg litt til selve flyttesjauen, men gubben tar de tyngste taka. Men gleder meg vilt til å flytte tilbake til Haugesund hvor jeg er oppvokst! har bodd i Trondheim i snart 3 år, veldig koslig by, men ingenting er som hjemme nei! [:D]

Vi har kjøpt hus og flytter om en uke...Gruer meg veldig til sjauen men blir veldig deilig å komme i orden.

Jeg flyttet mens jeg gikk med førstemann....bar ingenting, men flyttet 20 mil og det var jo en prøvelse i seg selv. Men nå sier de jo det da..at gravide har en "bygge rede" periode..hehe!! Jeg merket hvertfall ikke noe spesielt når jeg flyttet annet enn at det var kjempe deilig å ha alt klart til babyen kom...

Jeg flytta sist gang, da var jeg vel ca 5 - 6 mnd på vei..
Jeg løfta veldig lite, og det var egentlig litt lurt.. Men du føler deg litt "ubrukelig"..
Det var litt kjett, for vi dreiv og pussa opp huset vi skulle flytte inn i ..
Så det ble ei stund uten dusj og med en do i kjelleren..
Det var ikke lettvint med bekkenløsning og økende do behov.. [:D]( fikk dusja hos familie og venner da, så var ikke så møkkete som jeg høres ut som[:D])

Jeg flytta hjem til barndomshjemmet jeg da, med leilighet til mamma og veslesøster i kjelleren..
Så for meg var det bare glede.. Og masse god hjelp!

Så lenge du gleder deg til å flytte å du ikke løfter tungt så blir det sikkert bra[:D]

Hei igjen, flytter ut av oslo som jeg har bodd i alle år. Så jeg både gleder og gruer meg.. Men jeg får te meg som en prinsesse disse dagene og la andre gjøre det meste av arbeidet.

Back
Topp