Er det noen som røyker her

Jeg røyker ikke, men snuser. Eller, det vil si jeg "snuste".
Fikk positiv digital på mandag og kutta snusen tvert. Har vært KNALLhardt og suget bidrar til at jeg er enda mer sulten enn "bare" gravid sulten. -,-

Jeg røyker. Har trappet ned. Å målet er å slutte! Røyket under det forje svangerskapet.( fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 22+2)

Røyker også. Har prøvd å slutte flere ganger men får ikke til. Har trappet mye ned nå da, og SKAL slutte, håper på å få hjelp fra legen min da.
Har veldig dårlig samvittighet for å røyke nå så blir bare mindre og mindre

Røyker også. Har prøvd å slutte flere ganger men får ikke til. Har trappet mye ned nå da, og SKAL slutte, håper på å få hjelp fra legen min da.
Har veldig dårlig samvittighet for å røyke nå så blir bare mindre og mindre

Jeg har gått over til mild å røyker bare en halv.

Kuttet røyken tvert på tirsdag da jeg så 2 streker :) Suget er virkelig tilstede enda. Spesielt i enkelte situasjoner som morgenrøyk, venterøyk, etter mat osv ! Men må bare klare det :)

Kjempebra jobbet
Håper jeg klarer og slutte!

Kjempebra jobbet
Håper jeg klarer og slutte!

Du klarer det du også:) jeg har troen :)
Jeg mener å tror at det beste er å kutte det tvert. Har prøvd å trappe ned før, men det resulterer ofte i at jeg røyker enda mer og røykesuget blir enda verre..

Fant ut for en uke siden at vi var gravide. Trappet ned de 2 første dagene. Så innså jeg at jeg var på nippet til å "smugrøyke". Så på dag 3 kuttet jeg helt. Nå kjenner jeg suget blir verre en verst men jeg SKAL klare det :angel7

Back
Topp