Er det noen som kan anbefale en gyn i Oslo?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
trenger en god og snill gyn i Oslo jeg kan ringe i morgen. Har fått henvisning til ul, men har ikke helt superlyst å gå til de jeg har vært hos før... En med ikke så lang ventetid helst[;)]

Thank you [;)][;)]

Jeg har vært hos en gynokolog på Linderud senteret. Han heter Fritjof Gjerve, og er en rolig og erfaren mann. Tror han er overlege på Rikshospitalet til daglig. Jeg synes at han var grei. Da jeg var til undersøkelse, så var det veldig fort gjort. Han tok ultralyd for å se på eggstokkene mine. Jeg liker at gynokologen har erfaring og virker rolig og avslappet, og det innfridde han i allefall. 

Tror ikke det er lang ventetid der.

Lykke til med letingen etter en god gyno!

M

Hei,
Det finnes en på Linderud senteret som er kjempeflink, jeg husker desverre ikke navnet på han, men tror han var alene på klinikken.
Jeg brukte han når jeg bodde i Oslo

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har vært hos en gynokolog på Linderud senteret. Han heter Fritjof Gjerve, og er en rolig og erfaren mann. Tror han er overlege på Rikshospitalet til daglig. Jeg synes at han var grei. Da jeg var til undersøkelse, så var det veldig fort gjort. Han tok ultralyd for å se på eggstokkene mine. Jeg liker at gynokologen har erfaring og virker rolig og avslappet, og det innfridde han i allefall. 

Tror ikke det er lang ventetid der.

Lykke til med letingen etter en god gyno!

M
bor du på linderud? eller er derfra?

jeg kan anbefale smesdtad gynekologene på det varmeste.... hvis det ikke er noen nye der nå i det siste er det to damer og en mann der....alle er kjempe hyggelige både dem og de som jobber i resepsjonen.

Jeg har også gått på Linderud, på spesialistlegesenteret, hos Ivar Henie Omsjø - en veldig hyggelig eldre mann (eneste gynekologen jeg har gått til). Vet at han er veldig populær, så det kan være vanskelig å få time rastk, men ring og hør.

Jeg kan anbefale dr.Farnes..
Han er kjempe flink..Har brukt han i mange år.. Han forteller hele tiden hva han gjør og er veldig forsiktig..

Han holder til på Majorstua i Dybwansgt..

Lykke til

Ja, lenemor, det er samme sted som meg. Der har både Omsjø og Gjerve praksis!

Bra med noen med skikkelig erfaring!
KLem, M

En eldre gyn på Oslo City legesenter er veldig flink, har vært til han 2 ganger.. og han er kjempeforsiktig.. Han er spesialist, og den eneste der..kommer ikke på hva han heter (tidlig ammetåke?)

Hei

Jeg vil sterkt anbefale den kvinnelige gyn. på Balder klinikken. Ligger i Oslo sentrum. Hun var utrolig hyggelig, flink og fikk både 3d og vanlig UL.

Lykke til!

Tusen takk alle sammen! Jeg skal ringe litt rundt i morgen og høre! Det er kjekt å ha en ordentlig gyn man kan stole på senere også. Har aldri vært fornøyde med de jeg har vært hos.

[:D]

Selv om du sikkert har bestilt nå, kan jeg komme med et tips likevel.. martin andresen (ikke fotballspillern altså [;)]) i bygdøy alle. tlf 23086000. han var veldig hyggelig hvertfall :-)

ORIGINAL: monicabebe

Ja, lenemor, det er samme sted som meg. Der har både Omsjø og Gjerve praksis!

Bra med noen med skikkelig erfaring!
KLem, M

Å ja, er de sammen de altså?? Omsjø var alene før, men det var kanskje mens han var på linderud-senteret? Har gått til han i 10 år, og skyndte meg å besøke han før jeg flyttet fra byen også.. liker ikke tanken på å måtte gå til en ny en nå!

Back
Topp