Er det noen som IKKE...

Tirnanog

Elsker forumet
... har fått med seg at jeg skal HJEM??? [:D][:D][:D]
Bare for å ha sagt det én gang for alle, slik dere ikke lurer på hvor i alle dager jeg er som IKKE er på BV lenger, jeg skal.... HJEM [8D]

Gleder meg noe helt sinnsykt! Mest kanskje fordi kusina mi ikke vet jeg har bestilt London-billetter til henne i konfirmasjonsgave og at vi drar dagen etter konfirmasjonen... Men det var kanskje gammelt nytt for dere det også... [8|]

Men: jeg må pakke vinterklær til Ella-Linneah!!! Og dét var jeg jo ikke forberedt på. Vi som kjører vogn i kun body og solhatt nå om dagene *gniiiir det inn*... Men det største problemet er jo at hun faktisk ikke har vinterklær som passer lengre... Blir vel å tulle henne inn i x-antall ulltepper når vi er ute og farter tenker jeg! [:)]

Hehe ja det er bare å lete fram bobledressen!

Jeg blir seriøst SUR av dette været! [:@]

kun body og solhatt.....*drømme*

ja...du kommer jo til rette plassen også da[8D] i dag var jeg ute å gikk...emilie hadde fleecedress og satt ned i en lammeskinnspose...og det haglet!! Ja..det HAGLET [8D]

sunnmøre e jammen fantastisk!![:D]

Iiiiik! Hagl? Seriøst??? Åeehhh... Jaja, sommeren kommer vel til Sunnmøre omsider vil jeg tro. Var jo bare ikke helt forberedt på å pakke vinterklær... som jeg ikke har! [>:]
Vi var ute på en laaaang gåtur langs elva idag, i body og tynn bukse og uten sokker! Hehe, selv var det veldig fristende å kaste av meg genseren, siden jeg var så dum og faktisk tok PÅ meg en genser og ikke t-skjorte... Men tror ikke folk ville likt å sett meg sprade rundt kun i bh... Måtte hegne meg litt der ja! Heh... [:D]

vi bor utom molde, å de ikkje så kaldt. vi bruke bere body, longs å en genser å dyne/pledd når vi trille å da e han glo varm.
men de bli sikkert stor førsel når en e vant t varme å bere bruke body å solhatt. men de bli sikkert godt å kom hæm t familien :)

ORIGINAL: lindin

vi bor utom molde, å de ikkje så kaldt. vi bruke bere body, longs å en genser å dyne/pledd når vi trille å da e han glo varm.
men de bli sikkert stor førsel når en e vant t varme å bere bruke body å solhatt. men de bli sikkert godt å kom hæm t familien :)

Ingen hagl i Molde altså? Kan jo være ganske lokalt det da [:)] Gleder meg uansett, skal bli kjempe koselig å komme seg hjem! Er ikke hver dag jeg er der med andre ord! [:D]

Skal du hjem??
Så gøy![:)]

[:D][8D][8D]

Back
Topp