Er det noen som IKKE vil..

Citti

Forumet er livet
vite hvilket kjønn barnet er?

Vet ikke enda. Vi tar det litt på sparket tror jeg, først av alt så krysser vi fingre og tær for at alt er i orden, så får vi se [:)]

Vi vil kjempegjerne vite kjønnet, men h*n som ligger i magen har NEKTET å vise oss det på de 2 siste ul`ene..... Ska igjen den 28 september, så vi krysser fingrene da!!!!

Hei hei.
Jeg vil faktiks ikke vite hva for et kjønn det er. jeg har lyst på den overaskelsen til jeg skal føde. jeg har bare lyst å vite omm alt er bra jeg.
Kanskje litt gammeldags.

heihei..

vi vil heller ikke vite kjønnet, det er jo ekstra spennende å ikke vite det, og så lenge alt er bra med barnet er det akkuratt det samme[:)]

Nei, denne gangen vil jeg ikke vite det... Har litt lyst, men skal ikke.[8D]
Blir så spennende å se!

jeg vill vite det jeg er så nyskjerrig hihi[:D][:D]men dem kan jo si feil på ultralydene oxo da til mamman min sa dem at det ble en jente helt fram til hu nesten skulle føde å da fikk hu vite at det ble en gutt istede hehe så dem kan jo ta feil oxo[;)]

jepp! Vi skal ikke vite. Visst sist, men nå vil vi vente til fødselen. Blir jo litt spennende det da! Får innkallingen til ul i løpet av et par dager, men er mest opptatt - som alle andre- av om alt er bra [:D]

Dere er flinke som klarer å vente! Jeg skal til UL på fredag og er så spent på hva det er!!! Først og fremst håper jeg selvfølgelig at alt er bra! Igår og i dag stekker magen noe innmari! Så jeg regner med baby vokser![:)]

Jeg tenker og at det er jo lettere med planlegging og sånt nåt man vet hvilket kjønn det er, eller..? Kjøper dere litt av hvert? Og finner et navn til hver?

ORIGINAL: Citti

Dere er flinke som klarer å vente! Jeg skal til UL på fredag og er så spent på hva det er!!! Først og fremst håper jeg selvfølgelig at alt er bra! Igår og i dag stekker magen noe innmari! Så jeg regner med baby vokser![:)]

Jeg tenker og at det er jo lettere med planlegging og sånt nåt man vet hvilket kjønn det er, eller..? Kjøper dere litt av hvert? Og finner et navn til hver?

Vi har klær fra før, så vi har til å begynne med. Ellers håper jeg at vi får en del da... [:)] Blir det gutt denne gangen også, så er det ikke noe problem, har masse fint i blått! [:D] Navn må vi bare ta som det kommer, det går jo ikke an å tenke på det har jeg funnet ut.

Vi vil ikkje vite det...

Vi vil ikke vite det! Jeg vil ha spenningen inntakt! [:D] Tror sambo egentlig er mer nysgjerrig, men vi ble enige om å spare den overraskelsen. Nå har vi jo vært på en ultralyd, men vi skal på en til fordi vi var litt tidlig ute. Sambo påsto at han så en liten tissefant sist, men jeg stoler ikke helt på hans ultralyd-"kompetanse". [:D]

Back
Topp