Er det noen som har

vesledue

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Septemberhjertene 2018
Kjæledyr som oppfører seg tullete nå som du er gravid?

Gordonsettern vår har blitt helt snål. Hun har fått innbilt svangerskap. Det er en ting, men hver gang jeg får murringer/smerter, blir kvalm eller på noe annet vis dårlig så spretter hun opp hva hvor enn hun ligger og skal bort å passe på meg :p Hvis noen prøver å stoppe henne så sitter hun å piper å ser på meg frem til hun får komme å trøste.. Når jeg føler meg bedre igjen så er det liksom greit. Da går a bare å legger seg igjen :p

Flere som har noen firbeinte med tulletendenser?
 
Haha.. så skjønt! ! Nå fikk jeg og lyst på en liten hund, så herlig skapning

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
JA!
Hunden er blitt DEN dalten!
følger etter meg overalt... Aldri fred å få.
Og de gangen han får være i sofaen legger han alltid hodet sitt på magen min :)
 
Jepp. Har en pus som er oppå meg konstant. :P Er sånn til vanlig også, men nå er det ekstremt. :P
 
Min hund var helt koko sist gang, nå har han ikke merket noe enda, heldigvis!
 
Vet ikke om det er mer enn vanlig eller om det bare er meg som blir ekstre irritert nå, men den ene katten min ska liksom gå øver magen min hele tiden. Som att den vill legge seg ned og kose men ikke finner riktig plass att legge seg på. Så då går den frem og tilbake hele tiden og då blir jeg kjempe irritert før det er ikke noe behagelig. Skal den ligge på magen min må den legge seg med en gang ;)
 
Har en hund som stort sett alltid følger etter meg, men nå er det helt ekstremt. Og hu liker å komme opp i sofaen, da pleier hun å ligge bak beina mine, men nå er det kun oppå meg som gjelder, med hode på magen min. Ikke alltid like behagelig med en 30kilos hund men litt herlig å da! Hehe
 
Er hos svigermor og hunden demmes har mildt sagt blitt som en hale på meg:-P den skal konstant ligge på meg og følger etter meg hele tiden;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hehe, så gøy å se at det er flere som har følsomme kjæledyr! :) da jeg våknet på morningen idag hadde jeg fått selskap under dyna i løpet av natta. Og jaggu hadde hun nesten dytta meg ut av senga, den sleipe lille bikkja :p
 
Oh yes.... Har en her også... Han var veldig "mammasyk" da jeg gikk me firåringen også, så var forberedt... Sutrer veeeeldig om han ikke har kontroll på meg.... ;-)
 
Back
Topp