jeg fødte for 17 dager siden. helt siden jeg kom hjem har jeg hatt smerter i eggstokk området vær gang jeg går på do å skjelver veldig lett... skjelvingen i hendene kommer og går og smerten er der kun ved vannlating og sitter igjen en liten stund etterpå. er såppass vondt at jeg river meg i håret å sliter med å få puste skikkelig. jo mere urin som kommer jo verre blir smerten! opplever også av og til at når smerten har gitt seg så kommer det mere blod også (blør fremdeles av renselsen)! Har vært til fastlegen å fikk antibiotika som jeg skulle ta i 3 dager. dro tilbake til han i går å tok crp å denne låg på 7 så er tydelig at det er noe som foregår... men han klødde seg i hodet å sa at jeg var et mysterium for han fordi urinprøven min var fin å antibiotika kuren fungerte ikke åså fikk jeg bare beskjed om å komme tilbake i morgen for å ta ny crp.. noen som har vært borti lignende?
åså lurer jeg på en ting til.. babyen min har gulsott som kommer å går.. han hadde noen dager nå hvor han var helt fin i fargen og spiste godt å var mye våken så jeg trodde det hadde gitt seg for godt men i går begynte han å bli gul igjen å sov veldig mye å det har fortsatt i dag. gulfargen kommer og går men han har sovet mye å derfor ikke ammet så mye pga dette. hvor lenge skal denne gulsotten sitte i før man kontakter lege? forrige gutten min hadde også gulsott men det gikk over til han etter rundt 10 dager eller noe sånnt.. noen som vet?
åså lurer jeg på en ting til.. babyen min har gulsott som kommer å går.. han hadde noen dager nå hvor han var helt fin i fargen og spiste godt å var mye våken så jeg trodde det hadde gitt seg for godt men i går begynte han å bli gul igjen å sov veldig mye å det har fortsatt i dag. gulfargen kommer og går men han har sovet mye å derfor ikke ammet så mye pga dette. hvor lenge skal denne gulsotten sitte i før man kontakter lege? forrige gutten min hadde også gulsott men det gikk over til han etter rundt 10 dager eller noe sånnt.. noen som vet?