Er det noen som har strålinger fra lysken og nedover innsiden av lårene?

Blomstermor67

Flørter med forumet
Dette skjer i forbindelse med når jeg går og leer meg, nesten så jeg får litt gangsperre innimellom. Har dette med bekkenløsning og gjøre eller kan det være andre ting? :)

I følge min manuellterapeut er det musklene på innsiden av låret som prøver å holde symfysen i stabilitet når man sliter med bekkenløsning. Så ja det er nok bekkenløsningen som er årsaken vil jeg tro.

Hmm, jeg har ikke bekkenløsning fra før som jeg vet om, men det kan være at det har kommet nå og at det er sånn jeg merker bekkenløsningen da eller? :) jeg merket aldri noe slikt sist svangerskap, kun vondt i korsryggen og litt nedover rompa.

Det kan være bekkenløsning. Jeg sliter med bekkenet og har vært sykemeldt pga det siden i februar og det er akkurat slik du beskriver, korsryggen, nedover rumpa og symfysen og nedover lårene.

Dette skjer i forbindelse med når jeg går og leer meg, nesten så jeg får litt gangsperre innimellom. Har dette med bekkenløsning og gjøre eller kan det være andre ting? :)
Ja kan høres ut som bekkenløsning. Har skikkelig bekkenløsning, som er aller verst foran i symfysen, går ned i lysken og stråler ned i lårene. Blir verre nå som babyen kommer lenger og lenger ned.

Venter nr 3 4. August:)

ja har faktisk slitt en del med det samme dette sv. Tror det kan ha m bekkenet å gjøre ja. Jeg har ik hatt vondnapp noen annen måte i bekkenet. Men tror likevel det kan ha m bekkenet Å gjøre. Når vi blir tunge sliter det veldig på beina. så er nok det ;)

Det er når noen nerver ligger i klem mellom baby og bekkenbunn fikk jeg beskjed om :-) kunne gi strømlignende følelse nedover lår.

Back
Topp