Er det noen som har prøvd "middag på døren" løsninger?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Vi er to voksne og ett barn på 5 år. Vi handler dagligvarer (mat, vaskemiddel, toalettpapir +) for cirka 700-800kr én gang i uken. Orginalmenyen til Godtlevert.no for to voksne og ett-to barn tre dager i uken koster 845kr ... så nei, i alle fall ikke for oss.

Roede meny med godt levert. Ordentlig bra råvarer! Slipper å handle og slipper "krangle" om hva vi sksl ha. Kjempe fornøyd!
Vi handler stort sett på impuls så er hvertfall billigere for oss.

Nei, men kunne vært ok å prøve det på de mest hektiske dagene. Skal det bli billigere altså?

For oss blir det ikke billigere. Vi bruker ca like mye penger på all mat og husholdningsartikler på ei uke som det koster for 5 middager.

Nå er det jo ikke bare maten man betaler for- men ferdig menyer og å få det levert. Men man må jo uansett på butikken å handle alt det andre og planlegge de andre middagene. Bruker ca 15-30 min på å planlegge hele ukesmenyen. Så ser virkelig ikke poenget. Oppskrifter og ideer finner man flere steder på nett.

Nei, for oss blir det ikke billigere.
Men om det hadde blitt det så hadde vi uansett valgt å støtte de lokale butikkene rundt her

Har hatt Adams matkasse, og har digget det. Mye billigere for oss som før handlet hver dag, pluss at man slipper verdens kjedeligste samtale "hva skal vi ha til middag i dag?". I tillegg blir det mye sunnere og mer variert enn det vi umotivert pleier å raske sammen :) tommel opp for matkasse!

Ja, det har vi. Men sluttet når vi fikk et barn med kumelkproteinallergi, da ingen av dem tilpasser menyen til allergi :-)
Var billigere for oss å få maten levert pluss at vi slapp den der uendelige problemstillingen om hva vi skulle ha til middag.

Ingen som har prøvd kolonial.no hvis dere bor i Oslo? Jeg kunne ønske det var her på landet nå som jeg har baby og det passer ikke alltid å være i butikken :/

Siden jeg hater å planlegge middager burde vi prøvd det, men da hadde matbudsjettet blitt mye høyere. Det er det ikke verdt.

Jeg har lyst til å prøve, og kanskje ha det 1 uke i måneden:) Etter å ha sett hvor store mengder penger vi bruker på matbutikken, tror jeg uansett vi sparer på det. Men skal bli flinkere til å planlegge middager også, det er mitt nyttårsforsett:p

Synes det er for dyrt. Det er ærlig talt ikke så vanskelig å sette av 10 min på søndagen til å bestemme middagene for neste uke.

alt for dyrt. mye billigere for oss å handle selv på matbutikken, like sundt og variert.

den dagen feks kiwi kommer med nettbutikk kan vi vurdere det, slik at man huker av for den enkelte matvare,og får det levert.

Skjønner ikke, de dere prater om har middagspakker så forstår det kan koste, men på kolonial handler du "helt vanlig" og kan enten få det på døra eller hente ferdig pakka på hentepunkt! :)

Nei. Blir veldi dyrt med matvareallergi og 90% av rettene er med de ingrendiensene e ikke tåler!
Da kjøper vi heller mat 1 gang i uka på tilbud og har akkurat de tingene e tåler i.

Naboen bruker Adams matkasse og skryter mye av det.
Jeg er ganske kresen så liker å planlegge og handle min egen mat :)

Back
Topp