er det noen som har erfaring......

jeg er veldig negativ til sånne "fancy" bilstoler da.. Eller, ukjente merker..
For MEG så virker det som om de har mer fokus på utseende enn sikkerhet og comfort.. 

Mener nesten helt sikkert at Maxi cosi har en vogn man kan sitte bilstolen på, men for å være helt ærlig.. trenger man det? 

Er mye bedre for en baby å ligge i vognen enn å "sitteligge" i bilstolen.. I bil må man jo, men det er greit å avlaste ryggen deres så mye som mulig! :) 

tfk har et understell hvor du kan sette bilsete oppi ved hjelp av noen adaptere. maxicosi bilsete er et bra sete som passer i tfk . jeg følte aldri at jeg fikk bruk for det. satt barnesetet i handlevognen hvis hun sovnet i bilen :-) da slapp jeg å ta ut vognen osv. men uansett ... en super vogn og et supert sete!

Jeg var med svigerinnene min for å se på denne vognen... Den var utrolig "ranglete", virket som den skulle tippe over hele tiden... Hun slo fra seg den vognen med en gang hun så den!

Ingen erfaring med den vognen nei..
Og jeg personlig hadde unngått å kjøpt bilstol i en slik "pakke".

Vi har Maxi-cosi fra forrige gang, og er kjempefornøyd med det
-jeg savna faktisk det å kunne sette bilstolen på understellet, vi hadde en Emmaljunga vogn. Til denne gangen har vi en Bugaboo vogn, skal kjøpe bilstoladaptere til den, slik at vi kan sette det på der :)

Ingen erfaring med den vognen. 

Og sånn helt personlig så syns jeg det ser så stygt ut med bilstolen oppå vogna, så det er ikke akkurat aktuelt her i huset 

Vi har Brio Go og jeg vet at man kan sette bilstolen på den vogna, men vi har Britax Babysafe plus fra storebror og skal bruke det den gangen her også. 

Back
Topp