Under uttak så legene at jeg har en væskefylt eggleder. Denne ble forsøkt fjernet under operasjon, men operasjonen måtte avbrytes pga risiko og mengder sammenvoksninger og arrvev i buken (har crohns og operert mye i magen). Nå skal jeg likevel sette inn vårt eneste embryo som vi har på frys neste uke. Jeg klarer ikke å tro at dette vil gå.. De var så tydelige på at den MÅTTE fjernes før innsett da væsken mest sannsynlig "skyller" bort egg som forsøker å feste seg.. Nå (etter den mislykkede operasjonen) er det plutselig ikke SÅ viktig og de vil sette inn likevel. Syns dette er skummelt og forvirrende. Jeg føler nå vi "kaster bort" det eneste embryoet vi har, men samtidig har vi jo ikke noe annet valg siden de ikke tør gjøre et nytt forsøk på å fjerne eggledern. Legene virker positive og jeg klarer ikke føle det samme.
Har noen her en solskinnshistorie hvor dette har gått bra? (Forstår det er et longshot, men kanskje det finnes én solskinnshistorie der ute?)
Har noen her en solskinnshistorie hvor dette har gått bra? (Forstår det er et longshot, men kanskje det finnes én solskinnshistorie der ute?)