Er det noen som har blitt gravide med væskefylt eggleder(hydrosalpinx/sactosalpinx)?

fix

Flørter med forumet
Under uttak så legene at jeg har en væskefylt eggleder. Denne ble forsøkt fjernet under operasjon, men operasjonen måtte avbrytes pga risiko og mengder sammenvoksninger og arrvev i buken (har crohns og operert mye i magen). Nå skal jeg likevel sette inn vårt eneste embryo som vi har på frys neste uke. Jeg klarer ikke å tro at dette vil gå.. De var så tydelige på at den MÅTTE fjernes før innsett da væsken mest sannsynlig "skyller" bort egg som forsøker å feste seg.. Nå (etter den mislykkede operasjonen) er det plutselig ikke SÅ viktig og de vil sette inn likevel. Syns dette er skummelt og forvirrende. Jeg føler nå vi "kaster bort" det eneste embryoet vi har, men samtidig har vi jo ikke noe annet valg siden de ikke tør gjøre et nytt forsøk på å fjerne eggledern. Legene virker positive og jeg klarer ikke føle det samme.

Har noen her en solskinnshistorie hvor dette har gått bra? (Forstår det er et longshot, men kanskje det finnes én solskinnshistorie der ute?)

Jeg har ingen erfaring med det du beskriver, så jeg kan dessverre ikke komme med noen solskinnshistorie. Når det er sagt har jeg sett flere på forumet her blitt gravide mot alle odds, så ikke gi opp håpet! Og hvis legene er positive så er det et godt tegn, tenker jeg. Da er det jo en mulighet for at dette kan gå bra:Heartred Selvom jeg vet at håp er skummelt (for fallhøyden føles så stor), så er det også mange ganger det eneste vi har i disse prosessene. Jeg håper for deg.

Jeg har ingen erfaring med det du beskriver, så jeg kan dessverre ikke komme med noen solskinnshistorie. Når det er sagt har jeg sett flere på forumet her blitt gravide mot alle odds, så ikke gi opp håpet! Og hvis legene er positive så er det et godt tegn, tenker jeg. Da er det jo en mulighet for at dette kan gå bra:Heartred Selvom jeg vet at håp er skummelt (for fallhøyden føles så stor), så er det også mange ganger det eneste vi har i disse prosessene. Jeg håper for deg.
Tusen takk søte deg :Heartpink er helt på felgen i dag og nå kom tårene igjen. Takk for støttende ord, du er så god :sad010

Back
Topp