er det noen som har begynt å få mage?

lille13

Flørter med forumet
Jeg er så utolmodig og venter bare på magen ! :)
Har hatt skikkelig "luft" mage lenge nå,men nå ser jeg at den begynner å ta form helt nedest...kan ikke vente til den spretter fram! :)
er 11+2 idag.

Ja, min er kommer fram og opp :-) nå har jeg litt ekstra fra før også, men ingen tvil om at det er banymage som kommer om dagen! Gøy

åh,så gøy! :)
Gleder meg såå mye til den "strutter" skikkelig og man virkelig kan se at det er en baby-mage! :)

Ja, samme her, gleder meg masse :-)

ja jeg har begynt å få en kul nå :)

Kan ikke klage på kulen :)
Det er riktig nok litt padding på utsiden, men det er tydelig det er en babymage <3

Må snart bytte ut noe klær iallefall...er virkelig ubehagelig med disse trange dongeribuksene nå! :)
Sent from my HTC Desire HD A9191

Ja, må bruke mammabukser nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har blitt størrenover magen, men synes det ser mest ut som jeg har kost meg veldig i jula. Ingen typisk baby-kul. Hadde trodd at med tredje svangerskap ville det synesntidligere, men det ser ikke slik ut. plopper vel plutselig ut

Magen min poppet plutselig ut i løpet av julen også. Greit nok at jeg har spist bedre enn ukene før, men man ser tydelig at det er en babykul. Nå klarer jeg ikke skjule den lengre... ;) gøy!

Her har magen begynt å komme. Endelig offisielt på jobb nå, så deilig å slippe å bare gå med vide klær :)

Ikke helt babykul enda, men det går ikke lengre å holde inn magen når jeg har spist.

Har litt ekstra fra før... Men den har blitt rund og vokser utover nå :)

Nå er mammabuksa jeg kjøpte i helga vaska og henger til tørk, og jeg pines i en av de vanlige. Riktignok med stretch og høy i livet, men jeg plaaaaages.... Den strammer og ruller seg ned og lager udigge valker :-/ Skal ut og få kjøpt meg 1-2 til i helga!!! Det er jo bare så nydelig å gå med,og så blir man så "gravid" i dem

Back
Topp