Er det noen som handler på ebay her?

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Foreløbig titter jeg bare der inne, men etterhvert har jeg lyst å bestille noen ting, men siden jeg er helt fersk på ebay er det jo rene jungelen :p

Foreløbig titter jeg bare der inne, men etterhvert har jeg lyst å bestille noen ting, men siden jeg er helt fersk på ebay er det jo rene jungelen :p

jeg handler mye på ebay :-) Spesielt små ting som kommer på under 200 kr, slipper toll da :-)

Har en samboer som handler en del der, og har handlet pittelitt via hans konto selv da :) Må innrømme jeg er litt skeptisk ettersom jeg har hørt at det er mye falskt der, spesielt barneutstyr har jeg hørt.. Vet jo ikke om det er sant da :)

jeg handler mye på ebay :) Spesielt små ting som kommer på under 200 kr, slipper toll da :)
Veldig godt og viktig tips! Ellers blir produktene veldig dyre..

Har ikke selv handlet på ebay, men er litt nysgjerrig på det der :p

Er det noen selgere du kan anbefale i forhold til saker og ting til barn/babyer? :)

Jeg handler av ulike selgere hver gang. TIPS: sjekk ratingen deres før du bestiller! Det er nok mye lureri også!

Ellers handler jeg mye tøfler til jenta mi her: http://www.mytwinkletoeshoes.co.uk/

(Fant den gjennom ebay, men nå handler jeg bare direkte. Ca. 50 kr. pr. par. og rask levering.) Veldig fornøyd, virket kvalitetsmessig bra.) Kommer også under tollgrensen. Betalte kun 40 kr i frakt forrige gang, da bestile jeg to par. Kommer garantert til å handle mer der fremfor å handle her hjemme til 200 kr - 500 kr pr. par.

Jeg handler av ulike selgere hver gang. TIPS: sjekk ratingen deres før du bestiller! Det er nok mye lureri også!

Ellers handler jeg mye tøfler til jenta mi her: http://www.mytwinkletoeshoes.co.uk/

(Fant den gjennom ebay, men nå handler jeg bare direkte. Ca. 50 kr. pr. par. og rask levering.) Veldig fornøyd, virket kvalitetsmessig bra.) Kommer også under tollgrensen. Betalte kun 40 kr i frakt forrige gang, da bestile jeg to par. Kommer garantert til å handle mer der fremfor å handle her hjemme til 200 kr - 500 kr pr. par.

Takk for tipset :) Den nettsiden må jeg sjekke ut :)

Jeg liker slike gode tips om hvor man bør handle til billig penge - tusen takk :)

handler der jeg :D

Har du noen tips til hva det kan lønne seg å handle der? :)

Det finnes 6 milliarder produkter på ebay ;) (eller noe sånt?) Det beste tipset er å sjekke ebay når du skal kjøpe noe, uansett hva det er av små og middels ting :) Jeg har kjøpt barneklær, kjoler til meg selv, hudprodukter, barnevogntilbehør, sko, en haug med julegaver, u name it! Det er nesten alltid en pakke fra ebay eller amazon på tur til meg :)

Bare selve produktprisen ikke overgår 200 kroner, så slipper du moms :)

Det finnes 6 milliarder produkter på ebay ;) (eller noe sånt?) Det beste tipset er å sjekke ebay når du skal kjøpe noe, uansett hva det er av små og middels ting :) Jeg har kjøpt barneklær, kjoler til meg selv, hudprodukter, barnevogntilbehør, sko, en haug med julegaver, u name it! Det er nesten alltid en pakke fra ebay eller amazon på tur til meg :)

Bare selve produktprisen ikke overgår 200 kroner, så slipper du moms :)

Oi, tror det blir brukt mye tid der etter eksamenstida :P Gleder meg :)

Enn etsy da? Er det bare meg som er der? :P

Skinntøfler handler vi der, og har også handlet litt babyklær før.. Sånn heldrakter til sommeren.. :-) og wallstickers til barnerommene, mobildeksel..handler mye forskjelligt der med andre ord..bare vært fornøyd med alt :-)

Skinntøfler handler vi der, og har også handlet litt babyklær før.. Sånn heldrakter til sommeren.. :) og wallstickers til barnerommene, mobildeksel..handler mye forskjelligt der med andre ord..bare vært fornøyd med alt :)

Finner man slike skinntøfler i størrelsen fire år? :) Jeg finner bare opp til 36 mnd.

Handler i grunn ikke sånn kjempe mye der.
Men en gang i ny og ned hender det jeg finner noe småtteri ;)

Back
Topp