Er det noen som fortsatt jobber 100% her?

Jeg jobber fortsatt 100%. Eller det vil si jeg hadde 2 uker med ferie som jeg ville ta ut før permisjon så hadde første feriedagen i går. Så arbeidet helt normalt tom 34+6. Jobber i dagligvare som assisterende +frukt og grønt ansvarlig. Lange uker med minimum 40 timer arbeid.

Men jeg har nok vært ekstremt heldig som har greid og jobbe så lenge uten noe form for tilrettelegging utenom litt oftere pauser enn normalt. Men dette var egentlig kun i de 2 siste ukene.

Jeg jobber fortsatt 100%. Hvis alt går like bra blir det sånn fram til permisjon om 15 dager ;)

Jobber fortsatt 100%, og håper på å kunne gjøre det fram til permisjon :) jobber som rådgiver.

Jeg jobbet 100% til i dag og ble sykmeldt 40 %. De ville sykemelde meg mer men det sa jeg nei til :p

Jobber også 100%, jobber som rådgiver:) Siv.ing. Starter permisjonen neste fredag :)

Har jobbet 100 % frem til nå nylig. Nå er det to uker til perm og har fått 50 % siste tiden Jordmor sa at jeg absolutt burde trappe ned. Hvis man ender opp med å føde litt tidligere enn antatt er det lurt å ha spart opp litt krefter. Jeg har hatt blødning og babyen er godt festet langt ned så det kan hende det ikke er så alt for lenge til. Har det veldig mye bedre nå så jeg kjenner jeg er glad jeg fikk sykemld. Jobber som rådgiver i mediebransjen. All respekt til de som klarer 100 prosent hele veien. Jeg føler meg helt utslitt og ganske så ubrukelig.

Må bare si at dere er utrolig flinke som jobber 100% :) Jeg fikk så skryt av mange kollegaer i dag fordi jeg er på jobb, men jeg jobber bare 60% og da er jeg på jobb 4,5 t hver dag:) Men føler ikke jeg fortjener skryten men...

Så derfor ville jeg gi dere som fortsatt gjør det litt ekstra skryt :D