Er det noen som fortsatt jobber 100% her?

Jeg jobber fortsatt 100%. Eller det vil si jeg hadde 2 uker med ferie som jeg ville ta ut før permisjon så hadde første feriedagen i går. Så arbeidet helt normalt tom 34+6. Jobber i dagligvare som assisterende +frukt og grønt ansvarlig. Lange uker med minimum 40 timer arbeid.

Men jeg har nok vært ekstremt heldig som har greid og jobbe så lenge uten noe form for tilrettelegging utenom litt oftere pauser enn normalt. Men dette var egentlig kun i de 2 siste ukene.

Jeg jobber fortsatt 100%. Hvis alt går like bra blir det sånn fram til permisjon om 15 dager ;)

Jobber fortsatt 100%, og håper på å kunne gjøre det fram til permisjon :) jobber som rådgiver.

Jeg jobbet 100% til i dag og ble sykmeldt 40 %. De ville sykemelde meg mer men det sa jeg nei til :p

Jobber også 100%, jobber som rådgiver:) Siv.ing. Starter permisjonen neste fredag :)

Har jobbet 100 % frem til nå nylig. Nå er det to uker til perm og har fått 50 % siste tiden Jordmor sa at jeg absolutt burde trappe ned. Hvis man ender opp med å føde litt tidligere enn antatt er det lurt å ha spart opp litt krefter. Jeg har hatt blødning og babyen er godt festet langt ned så det kan hende det ikke er så alt for lenge til. Har det veldig mye bedre nå så jeg kjenner jeg er glad jeg fikk sykemld. Jobber som rådgiver i mediebransjen. All respekt til de som klarer 100 prosent hele veien. Jeg føler meg helt utslitt og ganske så ubrukelig.

Må bare si at dere er utrolig flinke som jobber 100% :) Jeg fikk så skryt av mange kollegaer i dag fordi jeg er på jobb, men jeg jobber bare 60% og da er jeg på jobb 4,5 t hver dag:) Men føler ikke jeg fortjener skryten men...

Så derfor ville jeg gi dere som fortsatt gjør det litt ekstra skryt :D

Skryten fra kollegaene dine fortjente du helt sikkert. Er jo ikke bare prosent som teller men også hva man faktisk presterer de timene man er på jobb. Jeg jobbet hvertfall ikke 100 % i realiteten før sykemld bare så det er sagt. Tok masse pauser og gikk ofte tidlig, tok ekstra lang lunsj osv osv.. :p

Skryten fra kollegaene dine fortjente du helt sikkert. Er jo ikke bare prosent som teller men også hva man faktisk presterer de timene man er på jobb. Jeg jobbet hvertfall ikke 100 % i realiteten før sykemld bare så det er sagt. Tok masse pauser og gikk ofte tidlig, tok ekstra lang lunsj osv osv.. :p

Veldig sant i det du sier :) Prestasjon har jo klart mye å si, og hvilke arbeidsoppgaver man har :) Kjenner selv at jeg ikke yter like bra nå som tidligere.

Jobber 100%, 4 dager igjen, så er det permisjon :happy: Jeg har kontorjobb og kjenner at jeg ikke er like effektiv lenger, men det er vel naturlig.

Jeg har ikke 100%.. men 30%fast og jobber ekstra på den faste og i barnehage.. Nå har jeg riktignok ikke spurt om noe mer i barnehagen etter sommerferien, de trenger sjeldent ekstrahjelp nå i august, og jeg har perm fra starten av september.. Men jeg jobber litt ekstra på kinoen (hvor jeg har min faste stilling), ferieavvikling og noen ekstraforestiller på lørdager.. Kunne sikkert jobbet enda mer, men syns det er greit slik som det er, skal ha tjent opp nok til å få det jeg fortjener i foreldrepenger.. Bare venter på svar fra nav.... ;-) (Har jobbet ca 120% tilsammen på disse to deltidsjobbene de to siste årene, så har ikke dårlig samvittighet for litt ekstra pusterom nå i innspurten av svangerskapet ;-) )

Jeg jobber teknisk sett 100 % enda (ingen sykemelding) men har hatt avspasering/ferie siden 17. juni! :p er lærer. Hadde nok ikke klart å jobbe 100 % mye lenger enn det jeg gjorde. Skal i utgangspunktet tilbake neste på to planleggingsdager neste uke, men skal ringe sjefen i morgen for å høre om det er noe jeg trenger å være med på...

Jobber 100%, tom neste fredag. Det blir godt med permisjon, kjenne eg er litt lite effektiv på jobb nå etter ferien. Jobber som konsulent så har mest kontorarbeid :)

Kjenner jeg blir kjempe misunnlige på dere som har jobbet og jobber i svangerskapet. Jeg ble 100% sykmeldt med én gang legen tok de to HCG testene. Dette på grunn av at jeg hadde mistet så mange ganger i SA at de ville jeg skulle være i ro, samtidig som at jobben jeg har utsetter meg litt i risikogruppen. Er yrkessjåfør med kjemikalier, og det kan/er skadelig for fosteret. Skulle gjerne ha jobbet, for jeg eier ikke ro i det heletatt. Kjenner jeg gleder meg til å starte å jobbe igjen nå faktisk :p

Kjenner jeg blir kjempe misunnlige på dere som har jobbet og jobber i svangerskapet. Jeg ble 100% sykmeldt med én gang legen tok de to HCG testene. Dette på grunn av at jeg hadde mistet så mange ganger i SA at de ville jeg skulle være i ro, samtidig som at jobben jeg har utsetter meg litt i risikogruppen. Er yrkessjåfør med kjemikalier, og det kan/er skadelig for fosteret. Skulle gjerne ha jobbet, for jeg eier ikke ro i det heletatt. Kjenner jeg gleder meg til å starte å jobbe igjen nå faktisk :p
Det har jeg full forståelse for at du ble. Alt avhenger jo av arbeids form, vet jo at flyvertinner blir tidlig permittert pga trykk, så skjønner at du ble det når det gjelder kjemikalier ;)

Ja :-) Jeg er jo egentlig fulltidsstudent, men har en helgestilling i tillegg og hver sommer jobber jeg 100 % som pleieassistent på et sykehjem. Har litt over 2 uker igjen, så tar jeg 1 uke ferie før permisjonen 3 uker før termin starter!

Back
Topp