Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare si at dere er utrolig flinke som jobber 100% Jeg fikk så skryt av mange kollegaer i dag fordi jeg er på jobb, men jeg jobber bare 60% og da er jeg på jobb 4,5 t hver dag Men føler ikke jeg fortjener skryten men...
Så derfor ville jeg gi dere som fortsatt gjør det litt ekstra skryt
Skryten fra kollegaene dine fortjente du helt sikkert. Er jo ikke bare prosent som teller men også hva man faktisk presterer de timene man er på jobb. Jeg jobbet hvertfall ikke 100 % i realiteten før sykemld bare så det er sagt. Tok masse pauser og gikk ofte tidlig, tok ekstra lang lunsj osv osv..
Blir deilig tenker jeg Her er det 13 dager igjenJobber 100%, 4 dager igjen, så er det permisjon Jeg har kontorjobb og kjenner at jeg ikke er like effektiv lenger, men det er vel naturlig.
Det har jeg full forståelse for at du ble. Alt avhenger jo av arbeids form, vet jo at flyvertinner blir tidlig permittert pga trykk, så skjønner at du ble det når det gjelder kjemikalierKjenner jeg blir kjempe misunnlige på dere som har jobbet og jobber i svangerskapet. Jeg ble 100% sykmeldt med én gang legen tok de to HCG testene. Dette på grunn av at jeg hadde mistet så mange ganger i SA at de ville jeg skulle være i ro, samtidig som at jobben jeg har utsetter meg litt i risikogruppen. Er yrkessjåfør med kjemikalier, og det kan/er skadelig for fosteret. Skulle gjerne ha jobbet, for jeg eier ikke ro i det heletatt. Kjenner jeg gleder meg til å starte å jobbe igjen nå faktisk