Er det noen som er her? :)

Isol

Elsker forumet
VIP
Skjer lite nytt her på Mai-forumet gitt ;p

Er det egentlig noen som sjekker forumet ofte?

Jeg er innom et par ganger om dagen kanskje, for å se om det er noe liv;)

Jeg ser jeg er ikke her så mye lengre. Henger heller på fs. Og dessuten få foregår jo alt på facebook uansett. Men må jo innom for å se til jentene her også:-)

Jeg ser jeg er ikke her så mye lengre. Henger heller på fs. Og dessuten få foregår jo alt på facebook uansett. Men må jo innom for å se til jentene her også:-)

Er innom som regel minst en gang om dagen - men som Minibolle sier, så er det jo ikke mye som skjer her, så blir stort sett til at man bare logger ut igjen ;) 

FS henger jeg ikke så mye på ennå, gitt... Sjøl om jeg sikkert kunne gjort det ;)

Er innom noen ganger i uka, men er mer inne på desember og facebook da. 

Jeg er innom kanskje annenhver dag eller i ny og ne når pc'n står på.
Jeg savner egentlig veldig dere alle, når d er så stille her, for jeg er ikke på facebook, så får jo ikke med meg det som skjer der...
Men men, jeg har jo egentlig ikke tid til å være så mye her jeg heller, så  det er vel bare naturlig at det blir slikt etterhvert... :):)

Jeg sjekekr hver dag.. Men er jo ingenting som skjer :(

MariSafari skrev:
Jeg sjekekr hver dag.. Men er jo ingenting som skjer :(

Jeg henger nå mest på November 2011, og facebooken.. Men akkurat nå tenkte jeg at det var på tide å titte innom igjen..

jeg har vært lenge vekk fra bv, pga jeg ikke har hatt tid til å være her da lille snuppa er helt turbo fram til i 21.00 hver kveld og har startet i jobb igjen.....men planen er nå at jeg vil inn her hver dag, men hvor aktiv jeg vil være vet jeg ikke.,....!! det har jo vært veldig hyggelig her inne så det hadde jo vært veldig hyggelig om her ble mer liv....

Back
Topp