Aniela Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 6 Apr 2013 #1 Jeg selv bor i midt troms og lurer på om jeg er alene her oppe.
mamma-T Flørter med forumet Oktobermirakler 2013 6 Apr 2013 #2 Jeg bor også i Troms ganske langt sør i fylket
Aniela Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 6 Apr 2013 #4 Jeg bor midt i forsvar miljøet her, enn du?
L lillechille Forelsket i forumet 6 Apr 2013 #5 Jeg er fra tromsø, men bor i rogaland nå.. Mulig sommerferie hjemme davi har hytte i målselv, så blir nok en tir dit og..
Jeg er fra tromsø, men bor i rogaland nå.. Mulig sommerferie hjemme davi har hytte i målselv, så blir nok en tir dit og..
Aniela Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 8 Apr 2013 #7 så det er ingen som bor i nærheten av et forsvars miljø i midt Troms?
Oidapoida Elsker forumet Tilgangsansvarlig Julistrålene 2025 ♡ 9 Apr 2013 #9 Jeg sniker fra september, siden vi bare en eller to ifra nord i den måneden. Jeg er fra tromsø, og bor ca midt i sentrum.
Jeg sniker fra september, siden vi bare en eller to ifra nord i den måneden. Jeg er fra tromsø, og bor ca midt i sentrum.