Er det noen som bare koser seg?

Jeg fikk ei spinkel snuppe som har masse å ta igjen, så jeg ammer nonstop døgnet rundt. Har slitt litt med såre brystvorter, men melkeoppsamler fra medela har hjulpet godt på. Heldigvis har jeg foreløpig nok melk hvertfall, men jeg får definitivt ikke nok søvn. Det synes jeg er veldig tøft. Hun spiser gjerne en gang i timen på dag og annenhver time på natt. I tillegg sover hun kun på brystet, så jeg kan ikke legge henne fra meg noen steder, som i vugga eller i sprinkelsengen. Så jeg synes dette er ganske tøft, selv om jeg også koser meg med jenta mi. Men gruer meg enormt til mannen skal på jobb igjen, vet ikke hvordan jeg skal få smurt meg en skive engang, uten han..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk ei spinkel snuppe som har masse å ta igjen, så jeg ammer nonstop døgnet rundt. Har slitt litt med såre brystvorter, men melkeoppsamler fra medela har hjulpet godt på. Heldigvis har jeg foreløpig nok melk hvertfall, men jeg får definitivt ikke nok søvn. Det synes jeg er veldig tøft. Hun spiser gjerne en gang i timen på dag og annenhver time på natt. I tillegg sover hun kun på brystet, så jeg kan ikke legge henne fra meg noen steder, som i vugga eller i sprinkelsengen. Så jeg synes dette er ganske tøft, selv om jeg også koser meg med jenta mi. Men gruer meg enormt til mannen skal på jobb igjen, vet ikke hvordan jeg skal få smurt meg en skive engang, uten han..

Sent from my iPad using BV Forum
Det blir bedre etter hvert :) og bæresjal kan være en løsning:dance008

Ja, bæresjal er genialt. Har fått et jeg kan bruke i dusjen sånn at jeg kan dusje når jeg er alene hjemme. Genialt!! Har også mei-tai hun kan være i.

Jeg koste meg ikke noe særlig de tre første mnd med førstemann, jeg var sliten og medtatt lenge etter fødselen, som endte i hastekeisersnitt. Så hadde jeg nok litt høye forventninger til hvordan ting skulle bli:-)

Nå har det riktignok bare gått fem dager siden nr to ble født, men jeg koser meg skikkelig nå, alt er helt annerledes til tross lite søvn og vondt etter keisersnittet:-)

Back
Topp