Er det noen her?

Lille A

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Hei! Er det noen her? Er ikke så mye aktivitet , eller er det bare hos meg det ikke kommer opp?
Her er lillemann 4 uker og 5 dager allerede, og har lagt på seg 1115g på 3 uker
Februarbarn, da han bestemte seg for å komme 11 dager før tiden:)
 
Er vel mest aktivitet på skjult men tror mange er i babybobla :p her er snuppa mi 5 uker og 1 dag. Kom 13 dager før termin. Lagt på seg 1 kg kanskje. Vi har hatt litt utfordringer med rs-virus og sykehusinnleggelse så vekta henger litt etter det den egentlig skulle vært.
 
Ja, men lite her, mest aktivitet på skjult :p som hun over nevner har mange født, da blir det ofte til det ;) selv har jeg har enda en drøy uke til termin(ble satt tilbake på oul)
 
Er nok mest på skjult ja ☺
 
Bruker mye tid på å få i gang amming og er lite på nett akkurat nå. Også mest på skjult.
 
Er vel mest aktivitet på skjult men tror mange er i babybobla :p her er snuppa mi 5 uker og 1 dag. Kom 13 dager før termin. Lagt på seg 1 kg kanskje. Vi har hatt litt utfordringer med rs-virus og sykehusinnleggelse så vekta henger litt etter det den egentlig skulle vært.
Huffda, håpe det går bra nå da:)
Jeg var på skjult, men ble plutselig kasta ut uten noe advarsel ellernoe. :(
 
Ja, men lite her, mest aktivitet på skjult :p som hun over nevner har mange født, da blir det ofte til det ;) selv har jeg har enda en drøy uke til termin(ble satt tilbake på oul)
Ja, jeg var mer aktiv før, men har mista tilgang til skjult.
 
Er innom og titter, men blir mindre aktiv etter fødsel.
Trives også bedre med å dele inne på skjult.
 
Huffda, håpe det går bra nå da:)
Jeg var på skjult, men ble plutselig kasta ut uten noe advarsel ellernoe. :(
Tror det ble litt mye jobb og sende varsel til alle for tilgangsansvarlig så ble sagt at alle hadde selv ansvar for å ha nok innlegg. Skjønner det er kjipt men du kan komme inn igjen. Bare i dette innlegget blir det jo fort noen innlegg så fort oppe i 50 hvis du går inn for det :)
 
Huffda, håpe det går bra nå da:)
Jeg var på skjult, men ble plutselig kasta ut uten noe advarsel ellernoe. :(
Hvis du har hatt tilgang tidligere tror jeg reglene er slik at du må vente to uker fra du mistet tilgangen og skrive minst ti innlegg på åpent før du kan sende melding til tilgangsansvarlige og be om tilgang igjen.
 
Er her men også mest aktivt på skjult. Eller, nå er vi i babybobla og det går mye tid i amming, bæring å alt det der. Snuppa blir 4 uker på søndag. Tideb går så altfor fort :)
 
Jeg glemmer litt å sjekke denne, er mest på skjult. Lille her er 2 uker nå, så er også max i babybobla og litt mindre her :)
 
Koser oss veldig med snart 2 uker gammel baby, men er ofte innom og sjekker nye innlegg. Godt å ha noen å spørre om ting jeg lurer på.
 
Back
Topp