Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda, håpe det går bra nå daEr vel mest aktivitet på skjult men tror mange er i babybobla her er snuppa mi 5 uker og 1 dag. Kom 13 dager før termin. Lagt på seg 1 kg kanskje. Vi har hatt litt utfordringer med rs-virus og sykehusinnleggelse så vekta henger litt etter det den egentlig skulle vært.
Ja, jeg var mer aktiv før, men har mista tilgang til skjult.Ja, men lite her, mest aktivitet på skjult som hun over nevner har mange født, da blir det ofte til det selv har jeg har enda en drøy uke til termin(ble satt tilbake på oul)
Tror det ble litt mye jobb og sende varsel til alle for tilgangsansvarlig så ble sagt at alle hadde selv ansvar for å ha nok innlegg. Skjønner det er kjipt men du kan komme inn igjen. Bare i dette innlegget blir det jo fort noen innlegg så fort oppe i 50 hvis du går inn for detHuffda, håpe det går bra nå da
Jeg var på skjult, men ble plutselig kasta ut uten noe advarsel ellernoe.
Hvis du har hatt tilgang tidligere tror jeg reglene er slik at du må vente to uker fra du mistet tilgangen og skrive minst ti innlegg på åpent før du kan sende melding til tilgangsansvarlige og be om tilgang igjen.Huffda, håpe det går bra nå da
Jeg var på skjult, men ble plutselig kasta ut uten noe advarsel ellernoe.