Er det noen her..!?

Tenk alt som blei ødelagt på grunn av all den kriginga og kranglinga :/ Men koselig å titte innom likevel.
 
Nå er det nesten 2 mnd siden noen tittet innom denne tråden.
 
Woho, jeg er tilbake! Gravid med nummer tre som kommer i august ;) Måtte inn og sjekke om d fortsatt var noen her ;)
 
Oi her har ikke jeg vert på evigheter.....
 
[QUOTE"a87, post: 21628502, member: 86143"]Alt bra med deg ? :)[/QUOTE]
Har vært i dårlig form siden førsten av juli, mye sengeliggende :/ Er gravid igjen da, 17 uker :) så her blir det fullt hus! Bra med deg da?
 
[QUOTE"a87, post: 21628502, member: 86143"]Alt bra med deg ? :)
Har vært i dårlig form siden førsten av juli, mye sengeliggende :/ Er gravid igjen da, 17 uker :) så her blir det fullt hus! Bra med deg da?[/QUOTE]
Gratulerer så mye med baby på vei:)
Så kjedelig at formen er dårlig da:/
Alt er bra her også:)
Tida går jo så fort, minstemor blir 8 mnd allerede neste uke:eek:
 
Åj, 8 mnd allerede! Tiden flyr avgårde ja! Har du mye igjen av permisjonen eller? Her blir minste 2 år på torsdag :)
Har vært i dårlig form siden førsten av juli, mye sengeliggende :/ Er gravid igjen da, 17 uker :) så her blir det fullt hus! Bra med deg da?
Gratulerer så mye med baby på vei:)
Så kjedelig at formen er dårlig da:/
Alt er bra her også:)
Tida går jo så fort, minstemor blir 8 mnd allerede neste uke:eek:[/QUOTE]
 
Åj, 8 mnd allerede! Tiden flyr avgårde ja! Har du mye igjen av permisjonen eller? Her blir minste 2 år på torsdag :)
Gratulerer så mye med baby på vei:)
Så kjedelig at formen er dårlig da:/
Alt er bra her også:)
Tida går jo så fort, minstemor blir 8 mnd allerede neste uke:eek:
[/QUOTE]
Jeg er hjemme frem til høstferien, men regner meg jeg skal være hjemme etter jul også. Blir nok ikke barnehage før om et år.
2 år allerede ja:)
Vet dere hva dere får denne gangen?
 
Jeg er hjemme frem til høstferien, men regner meg jeg skal være hjemme etter jul også. Blir nok ikke barnehage før om et år.
2 år allerede ja:)
Vet dere hva dere får denne gangen?[/QUOTE]
Fint å kunne være litt hjemme med de når de er så små :) her synes jeg selv at 2 år er minstegrensa for barnehagen :) men forstår jo de som ikke har annen mulighet. Vet ikke kjønnet enda, men vi tror alle gutt! Og gyn trodde gutt på tidlig ul. Skal på ordinær ul om en uke, så håper vi får vite det da :)
 
Jeg er hjemme frem til høstferien, men regner meg jeg skal være hjemme etter jul også. Blir nok ikke barnehage før om et år.
2 år allerede ja:)
Vet dere hva dere får denne gangen?
Fint å kunne være litt hjemme med de når de er så små :) her synes jeg selv at 2 år er minstegrensa for barnehagen :) men forstår jo de som ikke har annen mulighet. Vet ikke kjønnet enda, men vi tror alle gutt! Og gyn trodde gutt på tidlig ul. Skal på ordinær ul om en uke, så håper vi får vite det da :)[/QUOTE]
Ja, det synes jeg også:)
Vil ikke at hun skal være for liten når hun starter. Synes hun er lita enda når hun er ett år:/
Blir spennende med oul da:)
Høres ut som det kan være en gutt inni der da ja:)
 
Fint å kunne være litt hjemme med de når de er så små :) her synes jeg selv at 2 år er minstegrensa for barnehagen :) men forstår jo de som ikke har annen mulighet. Vet ikke kjønnet enda, men vi tror alle gutt! Og gyn trodde gutt på tidlig ul. Skal på ordinær ul om en uke, så håper vi får vite det da :)
Ja, det synes jeg også:)
Vil ikke at hun skal være for liten når hun starter. Synes hun er lita enda når hun er ett år:/
Blir spennende med oul da:)
Høres ut som det kan være en gutt inni der da ja:)[/QUOTE]
Det var en liten gutt..hihi <3
 
Ja, det synes jeg også:)
Vil ikke at hun skal være for liten når hun starter. Synes hun er lita enda når hun er ett år:/
Blir spennende med oul da:)
Høres ut som det kan være en gutt inni der da ja:)
Det var en liten gutt..hihi <3[/QUOTE]
Stemte godt da ja;)
Gratulerer så mye med enda en gutt på vei:)
 
Back
Topp