Er det noen her?

Ååja. :) Uansett artig å se deg her inne på marsforumet. :) Helt utrolig hvor fort tida går..
Ja, herlighet over 3 år :) syns nettopp jeg hadde permisjon jeg..
 
Ja, herlighet over 3 år :) syns nettopp jeg hadde permisjon jeg..

Hehe, ja, det kan du si. :) Jeg har jo plutselig permisjon IGJEN. :p Plutselig er lillebror også tre år og da skal ungene våre begynne på skolen. :eek:
 
Hehe, ja, det kan du si. :) Jeg har jo plutselig permisjon IGJEN. :p Plutselig er lillebror også tre år og da skal ungene våre begynne på skolen. :eek:
Hehe, her prøver vi på nr 2 da, så jeg håper jeg snart har permisjon igjen jeg også.
De holder på å bygge ny skole rett på andre siden av veien her, den er 2 år gammel da tuppa begynner på skolen så det er stas :)
 
Hehe, her prøver vi på nr 2 da, så jeg håper jeg snart har permisjon igjen jeg også.
De holder på å bygge ny skole rett på andre siden av veien her, den er 2 år gammel da tuppa begynner på skolen så det er stas :)

Så spennende :) Lykke til med prøving!

Det er jo midt i blinken. :) Hun kan jo gå til skolen etterhvert. :) Er det en stor skole?
 
Så spennende :) Lykke til med prøving!

Det er jo midt i blinken. :) Hun kan jo gå til skolen etterhvert. :) Er det en stor skole?
Ja, 1-10 :)

Takk, er ikke alltid like lett å prøve når mannen er borte stort sett hele tiden på jobb da men, det blir vel :p

Er det jente du har i mars? Og er lillebror gammel? :)
 
Er her:) er aktiv på bv hver dag,men sjelden innom denne glemte gruppa:)
Syns det er gøy med andre som har barn på samme alder jeg, selv om ressa av forumet også er supert da :D
 
Ja, 1-10 :)

Takk, er ikke alltid like lett å prøve når mannen er borte stort sett hele tiden på jobb da men, det blir vel :p

Er det jente du har i mars? Og er lillebror gammel? :)

Ikke verst. :)

Nei, en må jo være to om det. ;) Prøvd lenge?

Jente, ja. :) lillebror er tre måneder. Født fire dager etter storesøster sin (og min) bursdag. ;)
 
Ikke verst. :)

Nei, en må jo være to om det. ;) Prøvd lenge?

Jente, ja. :) lillebror er tre måneder. Født fire dager etter storesøster sin (og min) bursdag. ;)
Neida, vi går inn i pp 2 (igjen, da mannen har vært mye borte.) Er 4 mnd nå da, men det blir :)
 
Plutselig klaffer det. ;) Håper det gjør det denne gangen. Er han hjemme nå?
Takk, ja nå er han hjemme, eller vi er på ferie :) håper el kommer mens han er hjemme denne runden :)
 
Back
Topp