Er det noen her

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
som har planer om å gjøre mannen til far på farsdagen eller?? :p Hvis ikke, skal du gjøre/gi noe annet?

Haha:-) Han er allerede far til de to andre, så farsdagen skal feires:-) Håper å greie å bake littegrann, evt kjøpe en kake, og har kjøpt den nyeste boka til Ken Follett, som han ønsker seg. Den skal jo være fra ungene da...:-) På lørdag har han tenkt seg på sjøen, så da kan ungene få tegne/male kort.

Vi markerer ikke fars- og morsdag med annet enn kort fra storesøster (som hun lager i bhg). Synes det blir rart at jeg (eller han) skal gjøre stas på, når han ikke er faren min og ei han heller min far :P For oss er det ungene som evt må gjøre det på eget initiativ :)

Tror vi tar det til neste år, da vi har ingen barn fra før. :) Men tenkte kanskje å skrive noen ord på et kort til kommende far. :) Lurte på å skrive noe om at jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa. :)

Kake og en liten oppmerksomhet fra jentungen :)

Her må vi nok vente noen dager over farsdagen for å nå uke 37 :)

Men skal gjøre litt ut av farsdagen, tenkte å kjøpe noe sjokolade til han eller noe :D

Her i huset blir far gjort meget stas på :D Pakke og kort ifrå ungene og blomster og kake ifrå meg!! Vil at han skal forstå hvor takknemlige vi er og at han er verdens beste pappa og mann for oss. <3

Spurte sambo om han ville ferier det i år eller vente til vi faktisk har babyen hos oss. Han ville vente :) så da gjør vi det. Skal uansett være hos min pappa og mamma på søndag, så feirer min pappa den dagen :)

Han har barn fra før så har kjøpt Hello Kitty sokker til han fra barna :p han stjeler mine hele tiden så nå får han egne haha han elsker Hello Kitty sokkene :p

Her blir det kake , kort fra barna og nyeste FIFA spillet til ps4, tenker at der går den søndagen :)

Jeg vet ikke om jeg orker styre med noe, er midt i julegaveinnkjøpene og har allerede brukt flere 1000kr på han den sista uka(uten at han vet om det da). Men han er jo en fantastisk pappa, og spesielt nå så tar han lillemann hver morgen(som idag starta halv5) så burde gjerne tenke på noe. Dere hadde mange fine ideer :)

Vi markerer ikke fars- og morsdag med annet enn kort fra storesøster (som hun lager i bhg). Synes det blir rart at jeg (eller han) skal gjøre stas på, når han ikke er faren min og ei han heller min far :p For oss er det ungene som evt må gjøre det på eget initiativ :)
Hehe ja, jeg gav beskjed til eldste som drar til faren etter skoletid i dag, at han fikk tegne en tegning til han, men han ville lage et armbånd(sånne med strikker som de driver med for tiden). Men minstemann er jo litt for liten, håper virkelig barnehagen har tenkt på noe, og fått dem til å male et eller annet :P

Han er far, så stresser ikke det :) har ikke tid til at hun kommer før om noen uker likevel :p

Baby får han ikke til farsdagen. Men han er jo pappa til guttene sine, så håper de har ordnet noe i barnehagen. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny kosebukse til han også lage chocolate chip cookies (favoritten hans:) - det får holde ;)

Back
Topp