Er det noen her

Har slutta med snus. Det går ikke så bra. Altså, jeg har sef ikke snusa, men jeg har syyykt lyst på hele tiden...

Har sluttet med snus og gått over på onico.- uten nikotin. Går tålelig greit........men har fortsatt lyst på vanlig snus:p

Jeg sluttet å røyke for noen år siden på dagen og har aldri kikket meg tilbake :D må være så slem å si at jeg er veldig glad jeg slipper å slite med noe sånt nå:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg slutta å røyke for 6 mnd siden, savner det ikke heller:-)

Jeg slutta når jeg ble gravid med gutten min. Begynte igjen når jeg var ferdig å amme.
Denne gangen sluttet jeg og når eg fant ut jeg var gravid. Klarer å holde meg men fy så lyst jeg har på røyk til tider !!!

jeg har slutta nå. eller å si jeg har slutta blir feil. for jeg har ikke vært lenge uten røyken enda. men når det har gått en måned uten røyk. DA kan jeg offesielt kalle meg røykfri synes jeg :D

. jeg slutta å røyke i de andre svangerskapene å. ikke spør hvorfor jeg starta på igjen, for jeg har ikke noe svar på det....

Men nå skal vi gå inn for å slutte, Å være røykfri resten av livet!

Slutta når jeg fikk skikkelig positiv test! Røykfri i 7 dager nå :D kjenner suget av og til, men alt for lille spira i magen og ikke minst tenke på helsa mi :)

Jeg slutta også på dagen for 2 år siden, har ikke hatt noen problemer med det :) Fryktelig glad jeg slipper det :)

Slutta rett før jeg ble gravid med storebror :) 4. Januar er det faktisk 4 år siden! :)

slutta å røyke da jeg ble gravid forrige gang, begynte å snuse etter amming, ble kortvaring, mista melka:S
har vert litt hardt å legge bort snusen, onico, uten nicoton nå. er ikke akutar nikotinen som gjelder, er vell heller følelsen av å ha noe der.

Jeg slutta i januar og det var mye verre enn jeg hadde trodd. Har savnet det helt fram til nå nylig. Etter at jeg ble gravid takler jeg forøvrig ikke lukta, så nå er savnet endelig borte.

Godt å være ferdig med det! :cool:

Så flinke dere er!

Jeg prøver å slutte å snuse! Men syns det er vanskelig.. Sluttet å røyke når jeg var gravid med førstemann, men startet fort på igjen etter jeg sluttet å amme.. Det dummeste jeg har gjort!

Jeg snuser nå en per dag, i kanskje 10 min, med SUUUPER dårlig samvittighet.. Prøvd Onico, men fungerte dårlig!

Jeg slutta å røyke på dagen sist jeg var gravid... Så begynte jeg å snuse når jenta mi ble rundt året, og det sluttet jeg med dagen jeg fikk positiv test nå :) Veeeldig til savn den første uka, nå tenker jeg ikke over det engang :) Selv om sambo snuser, så går det kjempebra :)

Sluttet å snuse etter første positive test for 8 dager siden. Har syyykt lyst på snus enda.. Samboeren har heldigvis slutter sammen men meg så gjør det litt bedre... Driver med nikotinfri snus (onico), papir under leppen og spiser MYE med enn jeg pleier. Lyst på noe konstant

Back
Topp