Er det noen her?

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Syns det har væt veldig stille her inne de siste dagene? Er alle på ferie? :)

Jeg er her!! Hehe, men svinger bare innom av og til.. Men jeg følger med:)

Stikker innom, men er på hytta så kikker bare :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg har vært på ferie i en uke, og reiser bort igjen noen dager til torsdag, men titter nok innom litt frem til da :)

Her kjeder jeg meg veldig å det har vært lite nytt på bv :P Enda 11 dager til ferie :/ Hvordan går det med dere jenter da? :)

Eg er her, eg er her :D men daffer og sover hele dagen, energien er fortsatt på 0, så har liksom ikke noe spennende å skrive :p

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Eg er her, eg er her :D men daffer og sover hele dagen, energien er fortsatt på 0, så har liksom ikke noe spennende å skrive :p

Har det litt på samme måte,meeen når jeg er alene med en super aktiv 6 åring (som har ferie) på dagene, blir det lite avslapping på meg forde om jeg er UTROLIG sliten :/

Er her :) Men har huset fullt av besøk så litt stille fra meg og. Men er enig i at det har vært stille her :(

Ja,da var vi jo ganske mange her :) Trodde det kun var jeg som satt å trykket her inne :P

Jeg er her :) Bytter litt mellom januar og februar da termin er litt usikker ennå :)

Vi blir nok mer aktive når vi er komment litt lenger... da blir det jo mye prat om spark, kynnere, utstyr, mager osv... er jo ikke alle som har sagt det offentlig enda, mangen som ikke har begynnt å kjøpe utstyr osv :) men det aktiviteten her inne kommer til å øke etterhvert :)

Jeg er her, men har en særdeles aktiv 2,5 åring hjemme med ferie fra barnehagen i tre uker så da blir det ikke mye alenetid ;)

Ja,det blir vel mer etterhvert :) Her skjer det ikke annet enn at jeg ikke er så oppblåst mer :P Men det er kanskje ikke så mye å poste om :P hehe :P

Jeg er her :) Men her at det gått i ett med to barn i ferie, utlevering av kattunger og feiring av både meg og mannen som har fylt 30 :D I dag startet ferien, og det skal bli deilig ;) Vil nok fremdeles titte innom i stillhet, da vi reiser til Danmark i 7-14 dager :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Back
Topp