Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I'm here!LilleSkattenVår skrev:
Men burde egentlig ikke vært her nå, burde vært i god gang med pakkingen nå, men det er kjedelig! Mye kjekkere å skrive lange lister over hva vi skal ha med
Synes også det nye forumet egentlig er ganske så greit :)
Hva styrer så dere på med i kveld da?
Prøver og holde meg fra å spise godteri i ukedagene,så da blir det masse frukt!iren85 skrev:Hvor skal du reise hen?
Jeg sitter å ser farmen og spiser mangoPrøver og holde meg fra å spise godteri i ukedagene,så da blir det masse frukt!
Men det hørtes faktisk mye bedre med mango -det er jo så godt!
Og litt nervøs for flyturen, men går nok bra det! 
LilleSkattenVår skrev:iren85 skrev:Hvor skal du reise hen?
Jeg sitter å ser farmen og spiser mangoPrøver og holde meg fra å spise godteri i ukedagene,så da blir det masse frukt!
Så flink du er da! Her lagde jeg muffins tidligere i dag, så det sitter jeg å spiser påMen det hørtes faktisk mye bedre med mango -det er jo så godt!
Vi reiser til London i morgen! Gleder megOg litt nervøs for flyturen, men går nok bra det!
Åhh London da,du er heldig du. Hele familien eller?Du får ha god tur,kos deg masseiren85 skrev:
Ja klart meg med frukt i 3 uker nå,så håper det fortsetter sånn..heh..kunne seriøst spist en hel plate sjokolade hver eneste dag!!![]()