Er det noen her??!

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
Synes det er så dumt at det nesten ikke er moen her lengre!! KOM TILBAKE  ALLE SAMMENemoticon
Det nye forumet blir faktisk en vanesak,jeg liker det mye bedre nå selv om det er en del ting som enda ikke funker slik det skal.

Jeg er her og er sååå enig med deg... savner aktivitet her... dagene mine er kjedelige uten :(

Savner livet her jeg også emoticon

I'm here!
Men burde egentlig ikke vært her nå, burde vært i god gang med pakkingen nå, men det er kjedelig! Mye kjekkere å skrive lange lister over hva vi skal ha med emoticon

Synes også det nye forumet egentlig er ganske så greit :)

Hva styrer så dere på med i kveld da?

Jeg er her!!!!  emoticon emoticon emoticon emoticon 

Savner å se hvem andre som er her på samme tid. Føles liksom så dødt når man ikke vet dette. Noen som vet om de skal ordne det?

LilleSkattenVår skrev:
I'm here!
Men burde egentlig ikke vært her nå, burde vært i god gang med pakkingen nå, men det er kjedelig! Mye kjekkere å skrive lange lister over hva vi skal ha med emoticon

Synes også det nye forumet egentlig er ganske så greit :)

Hva styrer så dere på med i kveld da?

Hvor skal du reise hen?
Jeg sitter å ser farmen og spiser mangoemoticon  Prøver og holde meg fra å spise godteri i ukedagene,så da blir det masse frukt!

Legokloss skrev:
Jeg er her og er sååå enig med deg... savner aktivitet her... dagene mine er kjedelige uten :(

Pleier liksom alltid sette meg ned med babyverden når mini hviler,men ikke noe gøy når det kommer nytt innlegg hver 5 timeemoticon

iren85 skrev:
Hvor skal du reise hen?
Jeg sitter å ser farmen og spiser mangoemoticon  Prøver og holde meg fra å spise godteri i ukedagene,så da blir det masse frukt!

Så flink du er da! Her lagde jeg muffins tidligere i dag, så det sitter jeg å spiser på emoticon Men det hørtes faktisk mye bedre med mango -det er jo så godt!

Vi reiser til London i morgen! Gleder meg emoticon Og litt nervøs for flyturen, men går nok bra det! emoticon

Jeg er her :D
Innom flere ganger om dagen, men litt tamt her ja..

Mennne, mi kan vel dra det opp igjen sammen? JAA

LilleSkattenVår skrev:
iren85 skrev:
Hvor skal du reise hen?

Så flink du er da! Her lagde jeg muffins tidligere i dag, så det sitter jeg å spiser på emoticon Men det hørtes faktisk mye bedre med mango -det er jo så godt!

Vi reiser til London i morgen! Gleder meg emoticon Og litt nervøs for flyturen, men går nok bra det! emoticon

Ja klart meg med frukt i 3 uker nå,så håper det fortsetter sånn..heh..kunne seriøst spist en hel plate sjokolade hver eneste dag!!
Åhh London da,du er heldig du. Hele familien eller?Du får ha god tur,kos deg masseemoticon

iren85 skrev:

Ja klart meg med frukt i 3 uker nå,så håper det fortsetter sånn..heh..kunne seriøst spist en hel plate sjokolade hver eneste dag!!
Åhh London da,du er heldig du. Hele familien eller?Du får ha god tur,kos deg masseemoticon

Så bra!! Du får sende litt selvdisiplin i retning Sandnes -det trengs virkelig her! emoticon
Vi reiser alle 3 ja. 
Takk, takk, vi skal passe på å få kost oss en hel haug! Og så får dere også ha ein finfin helg m16.gif

jeg er her :) er innom hver dag, men savner aktiviteten her:(

SeptemberMamma2010 skrev:
Innom flere ganger om dagen, men litt tamt her ja..

Mennne, mi kan vel dra det opp igjen sammen? JAA

Helt enig , det kan viemoticon

Back
Topp