er det noen her?

LaOna

Betatt av forumet
hehe[;)] Syntes det var så deilig og rolig her nå. Ingen krangling av noe slag, så koselig[:)]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

jeg er her...sitter med hårfargen i så må vente litt før jeg kan finne senga[:D]

Kan du ikke bare legge deg og skylde den ut i morgen når du våkner da?[:D][8D] Hva slags farge da?

ORIGINAL: Bitzyh

jeg er her... må vel legge meg nå... siden jeg må opp om 7 timer... er bare så ille[&o].... jeg har spist kål i dag!!![&o] vil ikke ta livet av sambo heller[8D]

Vurderer å legge meg jeg også, må vel opp om 5 timer jeg... huff og huff. Har du spist kål? Hvis du er glad i samboeren din så tar du sofaen i natt[:D]

jeg er her litt til, må vel snart finne senga.. skal kjøre sambo på jobb kl 6 i morgen tidlig.. så burde ha sovet alt.

ORIGINAL: Nitho

jeg er her litt til, må vel snart finne senga.. skal kjøre sambo på jobb kl 6 i morgen tidlig.. så burde ha sovet alt.

ja da er det nok ikke så dumt å finne senga snart. så snill du er som skal stå opp så tidlig for å kjøre samboeren din til jobb da[:)]

ORIGINAL: LaOna

jeg er her... må vel legge meg nå... siden jeg må opp om 7 timer... er bare så ille[&o].... jeg har spist kål i dag!!![&o] vil ikke ta livet av sambo heller[8D]

Vurderer å legge meg jeg også, må vel opp om 5 timer jeg... huff og huff. Har du spist kål? Hvis du er glad i samboeren din så tar du sofaen i natt[:D]

kan ikke ta sofaen heller se.... for når julia våkner da hører jeg henne ikke her nede, og DA har jeg en sinnatagg i morra[&:]
Jeg spiste en salatblanding med alt mulig oppi! og der var det mye kål (er jo så godt!)
Så går opp når sambo sover, så kan jeg fise til den store gullmedalje uten han merker noe[:D]

Stakkars kommer til å våkne i sjokk i morgen han da[:D] ha døren åpen da i det minste[8D][:D] 

ja da er det nok ikke så dumt å finne senga snart. så snill du er som skal stå opp så tidlig for å kjøre samboeren din til jobb da[:)]

Vel... mest fordi jeg trenger bilen i morra egentlig.. [:D] Har bare en bil.

jeg er her...sitter med hårfargen i så må vente litt før jeg kan finne senga[:D]

Kan du ikke bare legge deg og skylde den ut i morgen når du våkner da?[:D][8D] Hva slags farge da?
farger d brundt over mitt orginale brune[:D][:D] har noen gammle striper som skinner igjennom så for å få jevn farge og mere glans[:)][:)]

er så fint nå når sola er kommet å ha glansfyllt hår[;)]

Da blit du smashing i solen vettu. Er så deilig vær for tiden altså, håper det holder hvertfall ut påsken[:)]

Åja, hehe. Nei da var du ikke så så snill som jeg trodde[8D][:D][;)]

Åja, hehe. Nei da var du ikke så så snill som jeg trodde[8D][:D][;)]

Hehe.. men jeg er veldig snill også da [:D] Var bare ikke det som var grunnen til at jeg skal kjøre han i morra. [:)]

Jeg er her også [:)] *vinke vinke*
Sitter her sammen med påskebrusen min og tegner.
Har en ny bestilling så må bli ferdig i løpet av morgendagen.

Så jeg blir nok værende her inne en gooood stund til [:D]
Får drikke masse koffeinholdig te, så holder jeg meg våken [;)]

Back
Topp