Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bitzyh
jeg er her... må vel legge meg nå... siden jeg må opp om 7 timer... er bare så ille[&o].... jeg har spist kål i dag!!![&o] vil ikke ta livet av sambo heller[8D]
ORIGINAL: LaOna
jeg er her... må vel legge meg nå... siden jeg må opp om 7 timer... er bare så ille[&o].... jeg har spist kål i dag!!![&o] vil ikke ta livet av sambo heller[8D]
Vurderer å legge meg jeg også, må vel opp om 5 timer jeg... huff og huff. Har du spist kål? Hvis du er glad i samboeren din så tar du sofaen i natt[:D]
kan ikke ta sofaen heller se.... for når julia våkner da hører jeg henne ikke her nede, og DA har jeg en sinnatagg i morra[&:]
Jeg spiste en salatblanding med alt mulig oppi! og der var det mye kål (er jo så godt!)
Så går opp når sambo sover, så kan jeg fise til den store gullmedalje uten han merker noe[:D]
ORIGINAL: Nitho
jeg er her litt til, må vel snart finne senga.. skal kjøre sambo på jobb kl 6 i morgen tidlig.. så burde ha sovet alt.
ja da er det nok ikke så dumt å finne senga snart. så snill du er som skal stå opp så tidlig for å kjøre samboeren din til jobb da[:)]
ORIGINAL: ~Rosinbolla~
ORIGINAL: LaOnafarger d brundt over mitt orginale brune[:D][:D] har noen gammle striper som skinner igjennom så for å få jevn farge og mere glans[:)][:)]
ORIGINAL: ~Rosinbolla~
jeg er her...sitter med hårfargen i så må vente litt før jeg kan finne senga[:D]
Kan du ikke bare legge deg og skylde den ut i morgen når du våkner da?[:D][8D] Hva slags farge da?
er så fint nå når sola er kommet å ha glansfyllt hår[;)]
jeg er her litt til, må vel snart finne senga.. skal kjøre sambo på jobb kl 6 i morgen tidlig.. så burde ha sovet alt.
ja da er det nok ikke så dumt å finne senga snart. så snill du er som skal stå opp så tidlig for å kjøre samboeren din til jobb da[:)]
Vel... mest fordi jeg trenger bilen i morra egentlig.. [:D] Har bare en bil.
Vel... mest fordi jeg trenger bilen i morra egentlig.. [:D] Har bare en bil.
Åja, hehe. Nei da var du ikke så så snill som jeg trodde[8D][:D][;)]