Er det noen her??

lenemor

Forumet er livet
Eller er jeg helt alene? G er på "russefest" (gjenforening) i kveld, så jeg er alene med ungene. Johanna er ikke i form i dag, så hun sloknet på sofaen under barne-tv. Bestemte meg for å bære henne opp i seng før jeg skulle legge August, og da våknet hun selvsagt og fløy ut og inn av rommet med mer eller mindre viktige ærend. Nå sover begge barna og jeg sitter med kaffe, iskrem og tv og koser meg.

Har fått stor pakke fra Siljea i dag - masse arveklær til August, og det var sååå mye flott - dette blir helt klart tatt i bruk!

Sitter fremdeles med pc'n til Johanna - min har tatt kvelden. Til vår store overraskelse sa de vi kjøpte den av at det er en garantisak - det er harddisken som har tatt kvelden - så de har sendt den av gårde for reparasjon. Så deilig at det blir fikset altså, jeg så for meg en dyr reparasjon. Får den vel tilbake om noen uker

Og bla bla bla... hva gjør dere i kveld da?

Jeg er her :-)
Sitter med Pc på fanget, K skrur bil han har kjøpt seg en golf cab.
Christian har lagt seg.
Sittere å surfer litt på nette etter sanger som kor kan synge i bryllupet, som tilfelle de ikke kan synge de vi har funnet.

Lenemor: så koselig å høre at klærne kan brukes neste str ligger klart [;)]

Fikke lyst på kaffe og bailys jeg nå hmm når jeg leste at du koste deg med is og kaffe lenemor.
Så kjipt med pc er ikke lenge siden du fikk den?

åh, kaffe og baileys ja... jeg tror jammen jeg har en liten skvett i skapet. Vi får skåle silje a - og ja, klærne kan absolutt brukes. Har allerede tatt i bruk solhatt, sko og "krabbe-knær". Pc'n kjøpte vi uka etter innbruddet, for vi måtte jo ha en pc i hus - så den er fra januar i fjor da. Ikke gammel i det hele tatt - harddisken som sto i den er det tre års garanti på da, heldigvis

Morsomt med dokkestua superberta - skal gå og se nå

Oppe her er det hosting og hosting - frøkna er ikke i form stakkar. Håper hun kommer seg til 17. mai altså.

Heisann
Jeg sitter og ser tv, Kristoffer har egentlig nettopp lagt seg. Ble sent i dag. Var så mye vi syslet med så klokka reiste fra oss. Jeg har laget meg noe krem med bær(lavkarbo) som jeg skulle kose meg med. Men nå har det seg sånn at jeg ikke er så veldig begeistret for krem så etter ei skje så ble det liksom nok.[:-]

Såå kjekt å få klær da lenemor.[:D]

Jeg er her også!

Litt sliten i dag, for vi arrangerte utdrinkningslag for en nabo i går. Det ble moro, og litt seint og fuktig, hehe.

Men jeg har fått løpt meg en tur i regnværet i dag. Deilig det.

Sitter her med TVen på og PCen på fanget. Slapp kveld var det jeg trengte!

jeg er her.. veldog sjelden for tida.. for jeg kommer ikke inn på¨forumet fra min data![:@]

her har vi en slapp kveld.. sover elendig for tida.. sååå jeg er stuåtrøtt n¨å!

Jeg er også her! [:D]
Men det har blitt så altfor sjelden den siste tida...titter innom,men har hatt en periode der jeg bare har lest trådene og holdt meg oppdatert på dere uten å skrive..

Så nå skal jeg begynne et nytt og bedre liv fra mandag av!! Både med det ene og det andre!![8D]

Lenemor: Hvilken str bruker August nå???

Han bruker 68 enda han - men han vokser jo fort, skulle ikke forbause meg om vi må skifte til 74 i løpet av kort tid

Back
Topp