lenemor
Forumet er livet
Eller er jeg helt alene? G er på "russefest" (gjenforening) i kveld, så jeg er alene med ungene. Johanna er ikke i form i dag, så hun sloknet på sofaen under barne-tv. Bestemte meg for å bære henne opp i seng før jeg skulle legge August, og da våknet hun selvsagt og fløy ut og inn av rommet med mer eller mindre viktige ærend. Nå sover begge barna og jeg sitter med kaffe, iskrem og tv og koser meg.
Har fått stor pakke fra Siljea i dag - masse arveklær til August, og det var sååå mye flott - dette blir helt klart tatt i bruk!
Sitter fremdeles med pc'n til Johanna - min har tatt kvelden. Til vår store overraskelse sa de vi kjøpte den av at det er en garantisak - det er harddisken som har tatt kvelden - så de har sendt den av gårde for reparasjon. Så deilig at det blir fikset altså, jeg så for meg en dyr reparasjon. Får den vel tilbake om noen uker
Og bla bla bla... hva gjør dere i kveld da?
Har fått stor pakke fra Siljea i dag - masse arveklær til August, og det var sååå mye flott - dette blir helt klart tatt i bruk!
Sitter fremdeles med pc'n til Johanna - min har tatt kvelden. Til vår store overraskelse sa de vi kjøpte den av at det er en garantisak - det er harddisken som har tatt kvelden - så de har sendt den av gårde for reparasjon. Så deilig at det blir fikset altså, jeg så for meg en dyr reparasjon. Får den vel tilbake om noen uker
Og bla bla bla... hva gjør dere i kveld da?