Er det noen her som ikke feirer jul???

Jeg feirer jo i utgangspunktet jul, men du første året eldste var hos sin far etter bruddet så dro jeg til Egypt 23 desember og ble til 30 desember.
Det var perfekt for meg det året :-)

Feiret ikke jul i barndommen. Da var julaften en vanlig fridag, bare med ekstra kjekke program på tv :) Og resten av jula var vanlig ferie, der hele familen hadde fri og vi koste oss med god mat og avslapping. Helt ærlig, så savner jeg den tiden, ikke noe stress, mas og kjøpegalskap :)

Feiret ikke jul i barndommen. Da var julaften en vanlig fridag, bare med ekstra kjekke program på tv :) Og resten av jula var vanlig ferie, der hele familen hadde fri og vi koste oss med god mat og avslapping. Helt ærlig, så savner jeg den tiden, ikke noe stress, mas og kjøpegalskap :)

Høres godt ut. Hvorfor feiret dere ikke jul?

Men hvorfor må du være med på denne kjøpegalskapen?
Tenker det blir jo til det vi gjør det til?
Jeg elsker å gi bort gaver og i desember har jeg råd til å glede alle jeg er glad i, men jeg kjøper ikke for å bare kjøpe, ikke blir vi fattige av det heller og nyter julen i ro og fred :)
Jeg tenker man lager sin egen jul, hvorfor ikke gjøre som man ønsker selv? :D

Det har jeg ikke sagt jeg ikke gjør, men i 2012 feiret jeg ikke jul og svarte på spørsmålet ut fra det :-)
Haha da bodde jeg i Egypt og reiste fra Egypt til Norge nettopp for å feire jul ;-)

Back
Topp