Er det noen her som har HTC tattoo? Eller HTC telefon i det hele tatt?

Bello

Elsker forumet
Om du har så fortell gjerne litt om den. Positivt og negativt[;)]

Har HTC (tytn II), men ble så lei av at alt skulle være så veldig komplisert så jeg bruker bare Sony Ericssonen min. [8D]

Begge tantebarna mine har htc tatto og er veldig fornøyd med den hvertfall.. Jeg har litt lyst på den selv[:)]

Men den har meny osv på norsk eller? 

Jeg har en HTC tlf som jobbtelefon, og det er den største dritten jeg noen gang har hatt!! Den låser seg, er dårlig lyd både i høytaler og mikrofon, elendig kamera.. Jeg er ikke overbevist om å kjøpe annen htc nei [:D]

Har HTC Hero og er storfornøyd :)

ORIGINAL: ilie

Jeg hadde HTC diamond men ble så lei av den siden det var en windows mobil som bare hang seg.
Kjøpte HTC tatoo pga androide OS'et og er knallfornøyd.

Har du gmail så får du veldig mye ut av telefonen.
Har synket telefonen opp mot gmail'en slik at jeg ikke har lagret telefonlisten direkte på mobilen men den ligger på gmailen slik at visst telefonen går til H så har jeg alt slikt.

Får også mailen inn på den og bruker du kalenderen på mailen så blir også dette lagt inn på mobilen.
Så alt i alt er det så absolutt en mobil å anbefale.
Har ikke hatt ett eneste problem med den.

Til androide mobiler har du også ett marked som du kan laste gratis ting til den som blant annet ringetoner, wallpapers osv.

Tror du har endel mer peil på mobiler enn meg, bare så det er sagt[;)] Hadde vært supert å få mail osv på telefonen, men hvordan i h gjør man sånt da? Kan ikke sånt jeg[:D] Men kamera er det greit? Er menyen enkel? Batteritid, ok?

ORIGINAL: Bello

Jeg hadde HTC diamond men ble så lei av den siden det var en windows mobil som bare hang seg.
Kjøpte HTC tatoo pga androide OS'et og er knallfornøyd.

Har du gmail så får du veldig mye ut av telefonen.
Har synket telefonen opp mot gmail'en slik at jeg ikke har lagret telefonlisten direkte på mobilen men den ligger på gmailen slik at visst telefonen går til H så har jeg alt slikt.

Får også mailen inn på den og bruker du kalenderen på mailen så blir også dette lagt inn på mobilen.
Så alt i alt er det så absolutt en mobil å anbefale.
Har ikke hatt ett eneste problem med den.

Til androide mobiler har du også ett marked som du kan laste gratis ting til den som blant annet ringetoner, wallpapers osv.

Tror du har endel mer peil på mobiler enn meg, bare så det er sagt[;)] Hadde vært supert å få mail osv på telefonen, men hvordan i h gjør man sånt da? Kan ikke sånt jeg[:D] Men kamera er det greit? Er menyen enkel? Batteritid, ok?

Batteritiden er super (ikke den første uken for da diller man med den 24/7 [8D]) Lader den vel ca 1-2 ganger i uken.
Menyen er veldig enkel og du kan styre med å legge ut diverse snarveier på "skrivebordet" istedefor å inn i menyen hele tiden.
Kameraet er nok ikke det aller beste men det fungerer utmerket.

Med mailen så har du en egen gmail knapp under menyen så logger du deg bare inn med brukernavn og passord og vips så synker den seg mot mailen din.

Hadde du giddi å bare sendt meg en pm, sånn at jeg har nicket ditt. For om det er greit så sender jeg deg pm når jeg kjøper telefonen og om du da gidder å veilede meg litt så hadde det vært kjempe snillt[:)]

htc [:'(], henger og klikker for mye

Henger? Forklar.

En htc er ikke en htc bare fordi den heter htc, om du tok den.

Htc Diamond f.eks er så langt ifra htc hero/tattoo som mulig grunnet operativsystemet.

Diamond er windows mobile, som forøvrig er noe labert ut ifra det jeg har hørt (ikke erfart så skal ikke si så alt for mye).

Hero/tattoo er google sitt mobile operativsystem Android, som baseres på Linux og åpen kildekode. Som gir utviklerne mye bedre verktøy for å lage stabil programvare slik at telefonen kan fungere bedre.

Open source is win.

Back
Topp