Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ilie
Jeg hadde HTC diamond men ble så lei av den siden det var en windows mobil som bare hang seg.
Kjøpte HTC tatoo pga androide OS'et og er knallfornøyd.
Har du gmail så får du veldig mye ut av telefonen.
Har synket telefonen opp mot gmail'en slik at jeg ikke har lagret telefonlisten direkte på mobilen men den ligger på gmailen slik at visst telefonen går til H så har jeg alt slikt.
Får også mailen inn på den og bruker du kalenderen på mailen så blir også dette lagt inn på mobilen.
Så alt i alt er det så absolutt en mobil å anbefale.
Har ikke hatt ett eneste problem med den.
Til androide mobiler har du også ett marked som du kan laste gratis ting til den som blant annet ringetoner, wallpapers osv.
ORIGINAL: Bello
Jeg hadde HTC diamond men ble så lei av den siden det var en windows mobil som bare hang seg.
Kjøpte HTC tatoo pga androide OS'et og er knallfornøyd.
Har du gmail så får du veldig mye ut av telefonen.
Har synket telefonen opp mot gmail'en slik at jeg ikke har lagret telefonlisten direkte på mobilen men den ligger på gmailen slik at visst telefonen går til H så har jeg alt slikt.
Får også mailen inn på den og bruker du kalenderen på mailen så blir også dette lagt inn på mobilen.
Så alt i alt er det så absolutt en mobil å anbefale.
Har ikke hatt ett eneste problem med den.
Til androide mobiler har du også ett marked som du kan laste gratis ting til den som blant annet ringetoner, wallpapers osv.
Tror du har endel mer peil på mobiler enn meg, bare så det er sagt[;)] Hadde vært supert å få mail osv på telefonen, men hvordan i h gjør man sånt da? Kan ikke sånt jeg[:D] Men kamera er det greit? Er menyen enkel? Batteritid, ok?
Batteritiden er super (ikke den første uken for da diller man med den 24/7 [8D]) Lader den vel ca 1-2 ganger i uken.
Menyen er veldig enkel og du kan styre med å legge ut diverse snarveier på "skrivebordet" istedefor å inn i menyen hele tiden.
Kameraet er nok ikke det aller beste men det fungerer utmerket.
Med mailen så har du en egen gmail knapp under menyen så logger du deg bare inn med brukernavn og passord og vips så synker den seg mot mailen din.