Er det noen her som har.. *Bilde*

*Flatula*

Gift med forumet
Brio kombivogn 2006 modell?? Vurderer å selg den jeg har. Er så usikker på hva jeg skal ta for den, høres 1500 mye ut eller? Mener å huske at *Gullungene* har den?! (Bare i andre farger)

Nei nei.. [&o]

Her er vognen i allfall, det var en tøff avgjørelse [8D] Buhu.. Bebisen min har brukt den jo [:D]

Den ser jo i kjempe fin stand da. Prøv deg med 2000[;)]

Syns den så veldig fin ut i alle fall - 1500 kan umulig være for mye i alle fall.

Et vennepar skal se på den før jeg evt setter den på finn [:)] Den er så god den vogna, vil jo ikke selge den, men det er mye rgninger osv framover nå [&o]. Trist! [:(][8D]
En del på "generelt" sier bare max tusenlappen for den, men det gidder jeg ikke å selge den for. Dem om det [8D] 

ORIGINAL: *Flatula*

Et vennepar skal se på den før jeg evt setter den på finn [:)] Den er så god den vogna, vil jo ikke selge den, men det er mye rgninger osv framover nå [&o]. Trist! [:(][8D]
En del på "generelt" sier bare max tusenlappen for den, men det gidder jeg ikke å selge den for. Dem om det [8D] 

Ja - der inne skal man jo helst gi bort brukte ting har jeg inntrykk av[8D]

ORIGINAL: Elimor

ORIGINAL: *Flatula*

Ja - der inne skal man jo helst gi bort brukte ting har jeg inntrykk av[8D]

hehe.. Enig [;)][8D]

Tror ikke de selv hadde solgt den billig om det var dems vogn [8D][:D]

Hvor mye gav du for den da du kjøpte den?

Back
Topp