Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lumina
ORIGINAL: Anlise
Som du vil kalle deg venninne med?!!
Jeg og Lumina er en del sammen. Kanskje litt for mye[&:][:D]
jeg og Anlise er så mye sammen at når Anlise skal si "Erik og Emma" sier hun "Erik og dem" [:D]
venninne med søsteren min sitronsøt også [:)]
ORIGINAL: ~~ladybird~~
Æ og Gába e jo venninner fra før,og hadde vi bodd nærmere,så hadde æ sikkert fått en egen tannbørstekopp i badet demmes..[:)][:)][:)][:)]
Om det fortsetter på denne måten,så bynner æ å kalle anlise og lumina åsså for venninner...[:D]
*enten dere vil eller ikke*sorry!!!![8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: RitaCecilie
Jepp, uten tvil:
tipp, munter og annelis [:)]
Har ikke møtt annelis, men vi snakker på tlf og sender meldinger så og si hver dag.. hehe.. [:D] Utenom idag.. hmmm.. tror nesten jeg må sende en jeg! [:D][8D]
ORIGINAL: Gába
ORIGINAL: PappatilMalin
Æ og Gába e jo venninner fra før,og hadde vi bodd nærmere,så hadde æ sikkert fått en egen tannbørstekopp i badet demmes..[:)][:)][:)][:)]
Om det fortsetter på denne måten,så bynner æ å kalle anlise og lumina åsså for venninner...[:D]
Knock Knock...Glemt noen du eller
Å-åw... Ladybird, på med påhengs'en... dette kan bli ille tror jeg... teeeenk å glemme!! Knips på fingran ;)
ORIGINAL: PappatilMalin
Knock Knock...Glemt noen du eller
Å-åw... Ladybird, på med påhengs'en... dette kan bli ille tror jeg... teeeenk å glemme!! Knips på fingran ;)
(Gába, får æ låne "kabinkruseren" dokkers...ikke si til noen kor æ dro...si du har ikke sett meg siden i går)
Jepps, hvis stormen ikke har tatt den så e det baaare å låne!!! Nøkkel fåes her hos meg...
Skal ikke si til NOEN (les: pappatilmalin) kor du e dratt...
*plystre plystre*