Er det noen her inne

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Som du vil kalle deg venninne med?!!

Jeg og Lumina er en del sammen. Kanskje litt for mye[&:][:D]

ORIGINAL: lumina

ORIGINAL: Anlise

Som du vil kalle deg venninne med?!!

Jeg og Lumina er en del sammen. Kanskje litt for mye[&:][:D]

jeg og Anlise er så mye sammen at når Anlise skal si "Erik og Emma" sier hun "Erik og dem" [:D]

venninne med søsteren min sitronsøt også [:)]

Men når samboeren din sier at du bare skulle ha hatt tannbørsten din her så ja... Skal ikke skrive her hva jeg tenker om det[:D][;)][:)][8D]

Ser på TMB som ei venninne [:D] Har litt kontakt med MarianneK, men ikke så mye......[8|]

Ja, rita cecilie er blitt ei god venninde[:)]

nej, men det kan jeg for selv..[&:]

Har 2 pesoner jeg kan kalle bv venninner. det er Våres egen Rita moren. Og Cecilie.  Hvis vi fortsetter å bo her vi bor nå, så vil jentene mine, og cecilie sine jenter begynne i samme klasse[:)] tenkte ikke over det før cecilie sa det til meg. litt morsomt[:D]

Har ikke møtt noen, og vil derfor ikke kalle noen for venninner.

Æ og Gába e jo venninner fra før,og hadde vi bodd nærmere,så hadde æ sikkert fått en egen tannbørstekopp i badet demmes..[:)][:)][:)][:)]

Om det fortsetter på denne måten,så bynner æ å kalle anlise og lumina åsså for venninner...[:D]
*enten dere vil eller ikke*sorry!!!![8D][8D][8D][8D][8D]

Jepp, uten tvil:

tipp, munter og annelis [:)]

Har ikke møtt annelis, men vi snakker på tlf og sender meldinger så og si hver dag.. hehe.. [:D] Utenom idag.. hmmm.. tror nesten jeg må sende en jeg! [:D][8D]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Æ og Gába e jo venninner fra før,og hadde vi bodd nærmere,så hadde æ sikkert fått en egen tannbørstekopp i badet demmes..[:)][:)][:)][:)]

Om det fortsetter på denne måten,så bynner æ å kalle anlise og lumina åsså for venninner...[:D]

Knock Knock...

Glemt noen du eller

ORIGINAL: RitaCecilie

Jepp, uten tvil:

tipp, munter og annelis [:)]

Har ikke møtt annelis, men vi snakker på tlf og sender meldinger så og si hver dag.. hehe.. [:D] Utenom idag.. hmmm.. tror nesten jeg må sende en jeg! [:D][8D]

Vil si Rita Cecilie har blitt ei god venninne..[:)] Fikk akkurat mld fra deg nå![;)][:D] 

ORIGINAL: Gába

ORIGINAL: PappatilMalin

Knock Knock...

Glemt noen du eller

Å-åw... Ladybird, på med påhengs'en... dette kan bli ille tror jeg... teeeenk å glemme!! Knips på fingran ;)

(Gába, får æ låne "kabinkruseren" dokkers...ikke si til noen kor æ dro...si du har ikke sett meg siden i går)

ORIGINAL: PappatilMalin

Knock Knock...

Glemt noen du eller

Å-åw... Ladybird, på med påhengs'en... dette kan bli ille tror jeg... teeeenk å glemme!! Knips på fingran ;)

(Gába, får æ låne "kabinkruseren" dokkers...ikke si til noen kor æ dro...si du har ikke sett meg siden i går)

Jepps, hvis stormen ikke har tatt den så e det baaare å låne!!! Nøkkel fåes her hos meg...

Skal ikke si til NOEN (les: pappatilmalin) kor du e dratt...
*plystre plystre*

Svømmer som en hund etter henne...[:D]

Back
Topp