Er det noen her inne?

Minnii

Betatt av forumet
Hei hei alle juni mødre! :)

Er det noen her inne for tiden eller?
Er egentlig med i mai gruppa men der er det dødt. Også ble min datter født en uke over termin så hun ble født 6 juni :)
Har lyst å være mer aktiv her inne igjen så derfor lurer jeg på om det er noe aktivitet..

heisann :)

jeg prøver så godt jeg kan! mye flinkere nå, men er fremdeles ganske rolig her inne. men vi er da noen som er faste virker det som :)
jeg fikk min første lille prins 14.juni, bor i Tønsberg og storkoser meg med lille store gutten min <3

jeg er her :-) jeg tilhører også egentlig maiforumet,men ettersom jenta kom i juni,falt det mer naturlig å være her

hei og velkommen hit  er stille her oxo men er noen som har blitt flinkere nå, så hvis vi alle gjør en liten innstats så kan det bli bra med liv her inne

Sønnen min ble født 3 uker før tiden, tilhørte egenlig juli men han ble født 27 juni  

Så fint at det er noen her hvertfall :) Da skal jeg prøve så godt jeg kan å være med på å få litt aktivitet her inne :)

ja det er jo så  greit å ha noen man kan dele opplevelser med eller hvis man trenger råd

Jeg er også her, men må innrømme at jeg glemmer det av litt siden det ble så stille omtrent da vi fikk babyene ut:) Skal prøve å bli bedre jeg også:) Er for øvrig 31 år, bor i Oslo og har en liten konge født 6.juni!

Back
Topp