Er det noen her inne som ikke har mistet før?

Også gravid med nummer to og ikke mistet før. Sies det ikke at ca 15% av alle graviditeter ender i SA før uke 12?
Jeg er bekymret for det men prøver å tenke at så lenge man gjør alt som er rett så kan man ikke gjøre noe fra eller til. Men det er virkelig mye å bekymre seg for som gravid!

Har aldri mistet heldigvis. Har et barn på snart 8 og er gravid med nr. 2 (uke 10 idag) ☺
De fleste svangerskap går helt bra, men kjenner også på at jeg er mer engstelig denne gang enn 1. gang...kanskje fordi jeg, som du hører så mye om dem som mister.

Men, enn så lenge så får vi tenke det går bra ☺
Hvor langt er du på vei TS?

09132ad7a7c2b34c8574aa64deeee336

Denne syntes jeg er veldig fin! Som dagene går går også sjangsen for sa bort❤

Venter nr3, har aldri mistet eller blødd :)

Andre gangen jeg er gravid, ikke mistet. Håper ikke jeg gjør det nå heller

Gravid med nr 2 her og aldri mistet. Jeg hengte meg også opp i alle som mistet de første ukene mine her inne, men man må bare holde de tankene borte og tenke positivt :) Dette går så bra atte!

Mistet ved en MA første gang (10 uker på vei ble det oppdaget), neste svangerskap gikk bra. Nå er det tredje gang, og vi håper lykken er på vår side :)

Aldri mistet! Er 8 uker på veg med nr. 2 :-)

Gravid med nr 3, aldri mistet.

Vært gravid to ganger, aldri mistet. Men ivf begge ganger :)

Jeg har to barn fra før og jeg har aldri hatt en sa eller ma før. Så jeg er litt ekstra redd denne gangen for å miste, tenker at jeg kan vel ikke være så heldig å få beholde alle tre gangene, siden man leser om sa'er og ma'er over allt :pale

Back
Topp