Er det noen her inne som ikke har mistet før?

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Heia!
Det er så mye snakk om å miste her inne, og blødninger og slik. Er det noen her som aldri har mistet før? Blir litt bekymra av alle historien..:(

Jeg ventet nummer to selv og har aldri mistet

Har aldri mistet, men har heller aldri vært gravid før...

Har vært gravid to ganger, født to barn. Aldri blødd i mine svangerskap.

Du hører jo sjeldent om de som ikke mister, og når man er bekymra for noe, så er det det man legger merke til. :)

Stol på statistikken du - som det sies over her hører man oftere om de som mister, særlig på et forum som dette i starten. Det overveldende flertall gjennomgår et helt ordinært svangerskap, som resulterer i en sprell levende liten bebis :)

Vi venter tredje nå - aldri mistet før *bank i bordet* :)

Ikke mistet jeg heller., håper jeg slipper det, denne gangen også!

Har to fine skatter, og har aldri mistet. Er i uke 6 nå, men har faktisk blødd litt i over ei uke. Ikke mye, men nok til at det ikke er gøy. Men alt er fint foreløpig vertfall. Tror det hører sjeldenhetene til at man mister så ofte som det kan høres ut til på et forum.

Har aldri mistet.

Godt å høre at det har fått bra for så mange av dere:happy: Hører jo oftest om når det går dårlig og ikke bra. Har heller aldri blødd som gravid hverken nå eller sist og graviditetstestene blir sterkere og sterkere hver dag,så det er vel et godt tegn:)

Heia!
Det er så mye snakk om å miste her inne, og blødninger og slik. Er det noen her som aldri har mistet før? Blir litt bekymra av alle historien..:(

Jeg ventet nummer to selv og har aldri mistet

Jeg har to stk aldri mistet , er jo 7uker nå med nr 3 men har nære venninner nå som har mistet så kjenner at man blir stresset.
Sånn de så på Ahus , det har ikke noe og si om man har mistet før eller ikke, er som regel noe feil med genet som gjør at man mister , at noe er feil og ikke levedyktig . Vond tanke men man får bare ruge og håpe på det beste

Andre gangs og aldri mistet :-) men har blødd/spottet både første sv.skap og dette i første trimester..

Aldri mistet; mitt andre svangerskap. Men trodde jeg mistet for 3 uker siden pga det jeg følte var en kraftig blødning. Håper såklart på å fortsette resten av svangerskapet uten blødninger og med et perfekt lite gull som premie :happy:

Hører egentli ikke til her, men ville bare svare på denne..
Som de sier over her, mann hører om det som går galt...
Jeg mistet nå for 3. Gang..(skulle hatt termin 1.august)
Men jeg har ingen venninner eller kjenninger, eller damer i familien som har mistet noen gang.
Mammaen min hadde to sv.skap uten noen form for komplikasjoner, det ene med tvillinger...
-I de aller fleste tilfellene går alt helt fint☺️

Aldri mistet, gravid for andre gangen. Blødde litt i starten av dette svangerskapet og trodde det hadde gått galt, men nå har jeg slått meg til ro med at alt står bra til med nurket :)

Er andre gang jeg er gravid bare så aldri mistet. Hadde det skjedd hadde det nok føltes støttende kunne si det her. jeg merker jeg tenker mer på sa en det som ligger meg naturlig så jeg merker jeg distanserer meg fra forumet litt nå pga det. Ikke vondt ment altså. Føler så med de som det går galt for

Back
Topp