Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gaga*
ORIGINAL: MrsPink
Dårlig på tips når det gjelder mat gitt. spørs jo litt hva du har også.
Jeg driver å rydder ting inn på datarommet, på tide å få ting på plass etter vi pusset opp. utrolig kjedelig, så nettet er mer fristende hehe [:D]
Finner vel på noe[;)]
Har dere pusset opp ja, så kjekt [:D] Greit å få på plass ting ja, men nettet frister, kjenner meg igjen for å si det sånn[8D][:D]
ORIGINAL: dripdrop
Jepp, jeg er her en liten tur [8D]
Har sydd på merkelapper på litt mer vintertøy til snuppa i kveld [:D] Og nå har jeg nettopp
betalt litt regninger! [:'(] Og stuser litt over at jeg ikke har handlet en eneste julegave enda [:o] Hjeelpes! Lurer på tid jeg skal få tid??
ORIGINAL: alruto
ORIGINAL: alruto
Jeg er her[:)] Jeg ser på "supermodell med smokk" på nrk3.
Hva slags program er det?
Det var om mødre som tok babyene med på fotooppdrag/auditions sånn at de kunne(babyene) komme på forsiden av blader og tv reklamer[8D][:D]
Dårlig på tips når det gjelder mat gitt. spørs jo litt hva du har også.
Jeg driver å rydder ting inn på datarommet, på tide å få ting på plass etter vi pusset opp. utrolig kjedelig, så nettet er mer fristende hehe [:D]
Finner vel på noe[;)]
Har dere pusset opp ja, så kjekt [:D] Greit å få på plass ting ja, men nettet frister, kjenner meg igjen for å si det sånn[8D][:D]
Ja, pusset opp rommet til jentene og datarommet! Deilig å være ferdig, men også et herk å skulle rydde ting på plass.. hehe.
Åh så gøy da![:D] Ble jentene fornøyde?
Godt å være ferdig tenker jeg...Forandring fryder [:D]