Er det noen her i kveld?

MrsPink

Forumet er livet
Ja, overskriften sier sitt!

Og dere holder på med da? [:D]

Dårlig på tips når det gjelder mat gitt. spørs jo litt hva du har også.

Jeg driver å rydder ting inn på datarommet, på tide å få ting på plass etter vi pusset opp. utrolig kjedelig, så nettet er mer fristende hehe [:D]

ORIGINAL: alruto

Jeg er her[:)] Jeg ser på "supermodell med smokk" på nrk3.

Hva slags program er det?

Jepp, jeg er her en liten tur [8D]

Har sydd på merkelapper på litt mer vintertøy til snuppa i kveld [:D] Og nå har jeg nettopp
betalt litt regninger! [:'(] Og stuser litt over at jeg ikke har handlet en eneste julegave enda [:o] Hjeelpes! Lurer på tid jeg skal få tid??

jo da nettopp satt meg ned ...åpna nettopp brev fra helsefonda og har fått inkallelse til gynokologisk på poloklinoikk ...etter å ha tatt mr og mammografi for 1-2 uke siden...kjenner hjerte slår og lurer på hva de har funnet siden innkallelse ......

ORIGINAL: Gaga*

ORIGINAL: MrsPink

Jeg driver å rydder ting inn på datarommet, på tide å få ting på plass etter vi pusset opp. utrolig kjedelig, så nettet er mer fristende hehe [:D]

Finner vel på noe[;)]

Har dere pusset opp ja, så kjekt [:D] Greit å få på plass ting ja, men nettet frister, kjenner meg igjen for å si det sånn[8D][:D]

Ja, pusset opp rommet til jentene og datarommet! Deilig å være ferdig, men også et herk å skulle rydde ting på plass.. hehe.

ORIGINAL: dripdrop

Jepp, jeg er her en liten tur [8D]

Har sydd på merkelapper på litt mer vintertøy til snuppa i kveld [:D] Og nå har jeg nettopp
betalt litt regninger! [:'(] Og stuser litt over at jeg ikke har handlet en eneste julegave enda [:o] Hjeelpes! Lurer på tid jeg skal få tid??

Fortsatt god tid til julegaver da! Er jo ofte sent åpen nå mot jul også i helgene. [:D] Eller handle fra nett.

Jeg jobber hver dag, er hjemme sent og har da devserre ikke noe tid til å dra ut å shoppe [8D] hehe
men får vel heller ta meg en tur ut en søndag det er åpent! skal vel få fisket noe.... haha

Jeg er bare innom. Ser håndball mens jeg broderer [:)]

Jeg er her[:)] Jeg ser på "supermodell med smokk" på nrk3.

Hva slags program er det?

Det var om mødre som tok babyene med på fotooppdrag/auditions sånn at de kunne(babyene) komme på forsiden av blader og tv reklamer[8D][:D] 

ah, ok.

Finner vel på noe[;)]

Har dere pusset opp ja, så kjekt [:D] Greit å få på plass ting ja, men nettet frister, kjenner meg igjen for å si det sånn[8D][:D]

Ja, pusset opp rommet til jentene og datarommet! Deilig å være ferdig, men også et herk å skulle rydde ting på plass.. hehe.

Åh så gøy da![:D]  Ble jentene fornøyde?
Godt å være ferdig tenker jeg...Forandring fryder [:D]

Virket som Helene likte rommet! Ida tror jeg ikke bryr seg om hvordan rommet ser ut, hehe.

Får vi se bilder når dere er ferdige,mrspink?[:D]

Skal ta bilder når det er ordentlig ryddet og alt av lamper er oppe. [:D]

Gleder meg[:)]

Vet ikke om det er så mye å glede seg til.. hehe

Back
Topp