Er det noen her fremdeles?

Cillia

Elsker forumet
Nå begynner maibarna våre å bli store, jeg har ikke tid til å være på babyverden lenger. Men jeg har lurt litt på hvordan det går med alle

Hos oss går det bra. Det er full fart med Julie og Jesper (21 mnd). Tipper vi begynner å prøve på nummer 3 til sommeren. Er litt nervøs mtp. at jeg har veldig tynn livmor, men jeg satser på at det går fint :)

Hvor mange har dere fått/ har dere fått flere etter 2008?

er innom her når jeg husker på det 

Er innom BV så å si hver dag, men ikke alltid jeg sjekker her. Kjedelig at det ikke er noe liv lengre da :(

Lykke til med prøving på nr 3 Cillia :D

Er en stund siden jeg har vært innom på terminforumet nå, da jeg har hatt litt trøbbel med pcene mine. Har bytta etpar-tre stk de siste månedene, og da har jeg ikke fått lagt over alle bokmerkene mine. 

Har ikke blitt noen enda her, men har bare 1 mnd igjen til termin idag, så håper å kunne komme meg over i januar før noe skjer. Det blir nok også den siste for vår del. Kjenner det er greit ihvertfall for nå, selvom jeg har hatt et veldig bra svangerskap denne gangen. Men har slitt litt med både svangerskap og operasjon i samme tida, men trur alt har gått bra etter forholda. :)

Jeg er innom her en sjelden gang..
Glemmer det helt bort egentlig.
Her kom lillebror i juni -10, så her er det full fart :)

Innom innimellom :)

Her er det også full fart med to tornadoer i hus, jobb og skole! Blir ikke noen nr 3 med det første, men føler meg liksom ikke helt ferdig ennå

Lykke til med prøvingen da Cilliaemoticon

Så kjekt å høre at det går fint med alle sammen:) Det blir nok ikkw noe prøving på oss til sommeren, jeg testa nemlig positivt i dag! Det var absolutt ikke planlagt, siden jeg går redusert på jobb mtp. permisjonspenger o.l. Vi skal også begynne å bygge hus i sommer, og jeg har termin i begynnelsen av september...
Men alt løser seg vel... Dette er topp hemmelig, har ikke tenkt å si det til NOEN før de ser det selv:)

oi, spennende da! :)
jeg har ikke fått en til, men er stygt redd for at jeg har en huleboer i magen nå.. men må først få en positiv test før jeg vet mer om det :) hehe

Så spennende Da havner vi kansje i samme terminforum. Lykke til med testinga;)

hei! ja, jeg er aktiv igjen, termin i september (tidl danderfluffy)
SUPER hemmelig .)

Back
Topp