tjukkebolla^^ Mamma<3 *MIA* Vårspirene 2021 7 Sep 2012 #2 Tja, jeg stikker innom her å titter om det har skjedd noe, ihvertfall 1 gang om dagen Men vet ikke om jeg telles?
Tja, jeg stikker innom her å titter om det har skjedd noe, ihvertfall 1 gang om dagen Men vet ikke om jeg telles?
Leelu Elsker forumet 9 Sep 2012 #4 tjukkebolla^^ skrev: Tja, jeg stikker innom her å titter om det har skjedd noe, ihvertfall 1 gang om dagen Men vet ikke om jeg telles? Haha, klart du telles
tjukkebolla^^ skrev: Tja, jeg stikker innom her å titter om det har skjedd noe, ihvertfall 1 gang om dagen Men vet ikke om jeg telles? Haha, klart du telles
Leelu Elsker forumet 9 Sep 2012 #5 Eiramjenta skrev: Jeg er også innom jevnlig :-) Cool, da er vi tre :)
Volcano Glad i forumet 10 Sep 2012 #8 Fem med meg ;o) Resten er vel på facebook eller har gitt opp babyverden.
Lunde86 Elsker forumet 14 Sep 2012 #9 Jeg er her ennå:-) Har egentlig vært her hele tiden, for jeg har ikke face;.)
Kasper og Emmas mamma! Gift med forumet 28 Sep 2012 #12 er ikke aktiv her lengre, er innom å leser på facebook gruppen, men går desverre måneder i mellom jeg er her inne:(
er ikke aktiv her lengre, er innom å leser på facebook gruppen, men går desverre måneder i mellom jeg er her inne:(
justme88 Gift med forumet Juli13-jentene 11 Nov 2012 #13 E på babyverden hver dag, men terminforumet går det laaaang tid mellom hver gang jeg besøker :) e på facebookgruppa da :)
E på babyverden hver dag, men terminforumet går det laaaang tid mellom hver gang jeg besøker :) e på facebookgruppa da :)