Er det noen fysioterapauter her? eller lignende

Tale09Henny11

Elsker forumet
Har en kvalme som sitter framme rett under ribbeina. Og lurer på om denne kan komme av knytninger i ryggen?
Jeg bærer normalt sett bare vesla på venstre armen, da jeg bruker høyre til alt annet. Og har som følge av dette mest sannsynlig fått litt skjeve skulderblader som følge av dette.
Merker at jeg blir fort sliten og vond i ryggen, og da kvalmen begynte var dette som oftest i forbindelse med at ryggen også er vond.
Er det sannsynlig at ryggen kan forårsake kvalmen? eller er dette noe annet?

ORIGINAL: Refleksheks

Er det under brystbenet? På midten på fremsiden? Eller er det under underste ribbeinet?
Ofte vil en plage som stammer fra ryggen - sette seg i samme høyde på motsatt side.
(Altså på magen/brystet)
Hvis det er under brystbenet - så KAN dette være et punkt som er knyttet til mye innestengte følelser, angst og ting en ikke orker å forholde seg til. Og dette er følelser som "fint" kan gi kvalme.
Hvis det er der jeg tror, så kan du egentlig forsøke å massere området direkte - eller evnt HOLDE på punktet og se om det gir seg noe.

Den sitter midt framme ja, ca 5-8 cm under der ribbeina går sammen.
Har i grunnen ikke noe uppgjort hverken med meg selv eller med andre, har jeg problem med noen så sifer jeg fra, blir ikke sittende å lure, og angst tror jeg neppe det kan være.
Men skal jeg da massere framme eller på ryggen?

Back
Topp