Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei jeg flyttet til halden for noen mnd siden så jeg lurer på on det er noen fra halden her som kan si litt hva som skjer her 17mai? er det mye folk osv.....
hei du jeg har bodd i halden selv for noen år siden. eneste jeg vet er at det er fest i is hallen den 16 mai.. noe for de litt mindre. å så vet jeg at toget starter nesten ved brygga.. det er ikke så mye som skjer i halden egentlig.. to små sentrer (tista og sten og strøm) liksom ikke store greiene... står vel i avisa snart hva som skal skje den dagen
Jeg er fra Halden.. 16 mai er det mye folk i byen, masse biler og greier.. Fest til langt på natt.. (for de som er interessert i det..) Litt artig og dra til byen for og kikke litt, om det er pent vær.. 17 mai er det opp og se på tog som begynner ved Rødsberg u. skole.. Ellers er det masse folk som ser på toget, så russe toget.. Så er det underholdning i festningen etter toget og talene på torget.. En koselig dag synes jeg i allefall.. [:D]