Jeg er en jente på 30 år som venter førstemann bor på i Åsane
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 31, venter nr 2 og bor også i åsaneJeg er en jente på 30 år som venter førstemann bor på i Åsane
Så kjekt da hvor mange uker er du? Jeg er bare 3+3, IKM i morgen. Håper den klorer seg fast!Jeg er 31, venter nr 2 og bor også i åsane
Jeg er en jente på 30 år som venter førstemann bor på i Åsane
Krysser fingrene! få ting er så tungt som sa.. var du langt på vei?Er 33, er førstemann -håper denne klorer seg fast, har hatt tre SAer tidligere. Bor rett utenfor Bergen
Er 4+4 i dag, SAene har skjedd mellom 6+0 og 7+0, så har 1,5-2,5 uker igjen til jeg har kommet forbi de. Har tul på 7+0, da håper vi på å få se et bankende hjerteKrysser fingrene! få ting er så tungt som sa.. var du langt på vei?
Er 6+0 idag teller ned til tidlig ul neste helgSå kjekt da hvor mange uker er du? Jeg er bare 3+3, IKM i morgen. Håper den klorer seg fast!
Så spennende jeg har bestilt ul på ultralydklinikken rett før jul, da er jeg nesten 10 uker. Vi tenker å fortelle det på julaften jeg hadde en sa i uke 15 sist, så er en stund til jeg føler jeg kan senke skuldrene...Er 4+4 i dag, SAene har skjedd mellom 6+0 og 7+0, så har 1,5-2,5 uker igjen til jeg har kommet forbi de. Har tul på 7+0, da håper vi på å få se et bankende hjerte
Gøy hvor har dere bestilt?Er 6+0 idag teller ned til tidlig ul neste helg
Spiren må bare klore seg fast!
Austaddiagnostikk.noGøy hvor har dere bestilt?
Jeg er 22 og bor i Åsane Koselig at det er andre fra Åsane områdetEr 24 år, venter nr 3 bor i Knarvik, er fra åsane
Jeg og når klokken skaldu?Der skal jeg også, neste lørdag
14:00 her mulig vi møtes i døren da [emoji23]14.30
14:00 her mulig vi møtes i døren da [emoji23]
Så kjekt! Er barna gammel?Det er meget mulig ja! jeg skal ha med meg mann og begge barna, så jeg blir nok lett gjennkjennelig